1400-10-18 12:10
877
1
78009
با حضور اقشار مختلف؛

دومین سالگرد شهدا گلستانی پرواز اوکراین در گرگان برگزار شد

در این مراسم که فرمانده سپاه نینوا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستان حضور داشتند.

به گزارش گلستان ما، مراسم گرامیداشت دومین سالگرد هجران شهدای پرواز اوکراین امروز شنبه با حضور جمعی از مسؤولان و خانواده شهید گلستانی این پرواز در امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد.

در این مراسم که فرمانده سپاه نینوا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستان حضور داشتند یاد قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی گرامی داشته شد.

هواپیمای بویینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی ماه سال ۱۳۹۸ تهران را به مقصد کی‌یف (پایتخت اوکراین) ترک می‌کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن به شهادت رسیدند.

صبح شنبه ۲۱ دی‌ ماه سال ۱۳۹۸،‌ ستاد کل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت شلیک پدافند هوایی قرار گرفت.

سیاوش مقصودلو از دانشجویان سابق مقطع پسا دکتری دانشگاه "مک‌ مستر" کانادا بود.

بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که جان‌باختگان ایرانی سانحه هواپیمای اوکراینی در حکم "شهید" محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.