1400-10-14 12:16
421
0
77938
مسئول دفتر آیت الله صدیقی:

مشکلات اقتصادی و میدان مین مشکلات دولت قبل تمامی ندارد/ شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود

حجت الاسلام نصرالله پور گفت: ۱۰ سال دیگر هم از اقتصاد ایران آور برداری شود باز هم این آوار و میدان های مین مشکلات اقتصادی ایران که دولت قبل برجای گذاشته تمام نمی شود.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام جواد نصرالله پور پیش از ظهر امروز در آیین یادواره شهادت سردار دلها در گرگان اظهار کرد: سلیمانی را نباید به عنوان یک شخص و یک شهید در نظر بگیریم و باید از آن به عنوان یک مکتب یاد شود.

مسئول دفتر آیت الله صدیقی  ادامه داد: سردار سلیمانی میراث‌دار خیل عظیمی از شهدا دوران دفاع مقدس و عرصه بین الملل بود و  شخصیت عظیمی داشت و مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهید حاج قاسم به دو مولفه اخلاص و صدق این شهید بزرگوار تاکید کردند.

نصرالله پور گفت: حاج قاسم با خدا و مردم صداقت داشت و در یک کلام حاج قاسم انسان منافق و دو چهره ای نبود و یکی از شاخصه های اصلی حاج قاسم فراجناحی بودن این شهید بزرگوار بود.

وی افزود: حاج قاسم در قالب اصلاح طلب و اصولگرا نمی گنجید و فرا جناحی بود و حاج قاسم در وصیت نامه خود تاکید به ولایت داشته و ولایتمداری یکی از شاخصه های سردار سلیمانی است.

این مقام مسئول بابیان اینکه شهید سلیمانی خود را نمی دید و ذوب در ولایت بود، تاکید کرد: شهید سلیمانی عاشق بود و عاشق خدا بود و خدا نیز او را به بالاترین قیمت خرید.

نصرالله پور ابراز داشت: بهای حاج قاسم شهادت بود و باید شهید می شد، حاج قاسم سلیمانی  برخلاف تیم مذاکره کننده دولت قبل که با دشمنان در میز مذاکره می خندید در برابر محرومین و مردم متواضع و در برابر دشمنان سخت گیر بود.

وی بیان کرد: در فتنه ۸۸ یک عده ای پای رکاب ولایت تا آخر ایستادند و یک عده نیز با شیطان همراه شدند و در جبهه دشمن و نفاق همراهی کردند ولی حاج قاسم روی لبه نفاق ایست نکرد و تکلیفش مشخص بود.

این مقام مسئول به مسببان مشکلات کشور اشاره کرد و متذکر شد: ۱۰ سال دیگر هم از اقتصاد ایران آور برداری شود باز هم این آوار و میدان های مین مشکلات اقتصادی ایران که دولت قبل برجای گذاشته تمام نمی شود.

نصرالله پور گفت: زمینه شهادت حاج قاسم و  تحریم را افرادی در کشور فراهم کردند که با دشمن همراهی داشتند و دشمن وقتی دید هر کاری می کنند یک عده ای در کشور می خندند به این نتیجه رسید که حاج قاسم را شهادت برسانند.

وی افزود: مکتب سلیمانی مردم دار و مردم مدار است و حاج قاسم انسان دوست بود و پیرو مکتب امیرالمؤمنین(ع) است و شهید سلیمانی بشر دوست واقعی بود.

این مقام مسئول گفت: شهید سلیمانی عاشق اهل البیت (ع) و همچنین عاشق رهبری انقلاب بود.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.