1400-10-08 04:51
718
0
77789
معاون سیاسی استاندار گلستان مطرح کرد؛

شهیدسلیمانی مرد همیشه پیروز میدان/ مکتب شهیدسلیمانی الگوی مدیریتی باشد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از شهید سلیمانی به عنوان مرد همیشه پیروز میدان یاد کرد و گفت: سردار دلها با تقویت جبهه مقاومت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را افزایش داد و خط مقاومت فراتر از مرزهای سرزمینی ادامه یافت.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر با اشاره به اینکه مکتب شهیدسلیمانی الگوی مدیریتی باشد، اظهار کرد: یک مدیر انقلابی آنچه برای خود و خانواده خود می‌پسندد، برای دیگران هم باید همان را بخواهد. مردم را از خود بداند و فاصله مردم و نخبگان را با خود و ادارات کم کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید محور وحدت و همدلی همه اقوام و گروه‌ها باشند، افزود: این نکته بسیار حائز اهمیت است که نباید مسائل و سلیقه‌های فردی را به یک قوم و قبیله نسبت دهیم و یا احساسات بر تعقل غلبه کند. هر موضوعی که از محور وحدت بود، حتماً باید از آن مراقبت شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: حسب فرمایشات مقام معظم رهبری، وحدت یک تاکتیک نیست بلکه یک استراتژی است. لذا همه باید حول محور اسلام، ولایت فقیه و رهبری مقام معظم رهبری گام برداریم و وحدت به عنوان عامل اصلی پیشرفت و توسعه در صدر برنامه‌ها قرار گیرد.

مهاجر با تاکید بر اینکه در مرامنامه دولت سیزدهم مدیر باید انقلابی و مردمی باشد، افزود: منظور از انقلابی یعنی اینکه؛ مدیر ما باید گوش به فرمان ولی فقیه و عامل به اوامر او، اعتقاد به خداوند و وعده های الهی داشته و محور وحدت در جامعه باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.