1400-10-01 06:04
726
0
77671
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس:

«9 دی» و «شهید سلیمانی» نمادهای اقتدار و عزت هستند/ دغدغه سردار دلها آسایش و امنیت مردم بود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با مهم دانستن دو مناسبت نهم دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: باید از این دو مناسبت شاخص که تبدیل به نماد عزت، اقتدار، استقلال و بصیرت شدند برای بصیرت افزایی آحاد مختلف مردم استفاده کنیم.

به گزارش گلستان ما، عبدالقدیر کریمی در جلسه بزرگداشت مراسم دهه بصیرت و میثاق با ولایت و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: باید از دو مناسبت شاخص نهم دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی که تبدیل به نماد عزت، اقتدار، استقلال و بصیرت شدند برای بصیرت افزایی آحاد مختلف مردم استفاده کنیم زیرا دشمنان تلاش دارند با انواع توطئه و فتنه برای حضور کمرنگ مردم در مناسبت‌های ملی، پایه‌های انقلاب را متزلزل کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: سردار سلیمانی شخصیتی که تنها دغدغه اش آرامش،آسایش و امنیت مردم بود.

کریمی بیان کرد: با وجود توطئه‌های استکبار جهانی مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی باحضور پرشور، هوشیارانه و متقدرانه خود درصحنه نشان می‌دهند که همچنان پشتیبان انقلاب و آرمان‌های آن هستند.

وی؛ ایمان و اخلاص، ایثار و مقاومت، منش و شخصیت، ساده زیستی، ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری را از مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی برشمرد و گفت که باید این ویژگی‌ها به عنوان الگو برای نسل جوان تبیین و نهادینه شود.

فرماندار ویژه گنبدکاوس با تاکید برضرورت ادامه راه شهیدان، خواستار همکاری و همراهی همه ادارات و نهادهای این شهرستان در برگزاری مراسم دهه بصیرت و بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی شد.

به گفته وی، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین، ۴۰ کرسی تلاوت و ۴۰ دوره ختم قرآن، پویش ۶۰ هزار صلوات، ایستگاه صلواتی، توزیع پوستر، توزیع میوه و بسته معیشتی، تجلیل از خانواده معظم شهدا و برگزاری نشست‌های بصیرتی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گنبدکاووس است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.