1400-09-26 08:54
446
0
77587
در جریان سفر به گلستان؛

رئیس سازمان قضایی از خانواده نخستین شهید مدافع حرم گلستان تجلیل کرد

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جریان سفر به استان گلستان از خانواده شهید مدافع حرم سید احسان حاجی حتم لو تجلیل کرد.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان در این دیدار گفت: شهدای مدافع حرم  نشان دادند که فرهنگ و حماسه انقلاب اسلامی به دیگر کشورها صادر شدنی است.

وی افزود: اغلب شهدای مدافع حرم  دوران انقلاب را ندیدند اما برای دفاع از حریم ولایت سر از پا نمی‌شناختند.

پورخاقان با بیان اینکه شهدا از  لقمه حلال پدر و دامان پاک مادر به این جایگاه رسیدند، خاطرنشان کرد: مسئولان با دیدار و سرکشی از خانواده شهدا در انجام کارها نیرو گرفته و نیازمند زیارت خانواده شهدا هستند.

این مقام قضایی تصریح کرد : ما برای آرامش روح خود به نزد پدران، مادران، همسران و یادگاران جنگ و شهدای مدافع حرم می‌رویم و معتقدیم جایگاه رفیع و والای این خانواده‌ها با هیچ چیزی قابل توصیف نیست.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: در نقطه مقابل افرادی بودند که خود را انقلابی و طرفدار اسلام، انقلاب و امام می‌دانستند اما در تربیت فرزند موفق نبوده و امروز مقابل انقلاب ایستاده اند.

وی افزود: دشمن با تبلیغات دروغین سعی دارد بین انقلاب و نسل‌های دوم و سوم فاصله و جدایی بیندازد اما با جانفشانی شهدا این توطئه‌ها به نتیجه نخواهد رسید.
در این دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اهدا لوح و هدیه از مقام شامخ مادر و همسر شهید سید احسان حاجی حتم لو تقدیر کرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.