1400-09-05 10:49
398
0
77256
سرخط مهمترین اخبار 4 آذر؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

 

*** بازخوانی| توصیه رهبر انقلاب به جوانان گرگانی/" شناسنامه انقلابی" خود را بدانید

تسنیم نوشت: ۵ آذر سال ۱۳۵۷ برگ زرینی در تاریخ پرافتخار نه فقط مردم گرگان بلکه دیگر شهرها و روستاهای این منطقه است، روزی که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را روزی مهم دانستند و تأکید کردند که جوانان این منطقه باید با آن واقعه آشنا شوند.

 

*** سهم مناطق آزاد از کل صادرات کشور ۲ درصد است

ایرنا نوشت: مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: سهم مناطق آزاد از مجموع کل صادرات کشور ۲ درصد و حجم سرمایه‌گذاری انجام شده و فعالیت تولیدی در این مناطق به ترتیب هفت و یک‌ درصد است.

 

*** صنعت دامپروری گلستان در دام کمبود نهاده/ صنعت دامداری معطل وعده‌های نافرجام مسوولان شده است

فارس نوشت: دامداران زیادی به دلیل گرانی و کمبود نهاده‌های دامی قادر به تأمین نهاده‌های مورد نیاز خود نیستند تا جایی که بسیاری از دامداران به واسطه همین مشکلات تصمیم به فروش و کشتار دام‌های زنده خود می‌کنند.

 

*** جنگل خواری در گرگان/ مدیرکل منابع طبیعی گلستان احضار شد

مهر نوشت: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرگان از جنگل خواری در گرگان خبرداد و گفت: مدیر کل منابع طبیعی استان به دادسرا فراخوانده شد.

 

*** حل مشکلات آب و برق منطقه اینچه‌برون گلستان به نقشه راه نیاز دارد

ایرنا نوشت: مدیر معین منطقه آزاد تجاری اینچه برون گلستان بر ضرورت ترسیم یک نقشه راه برای حل مشکلات آب و برق به عنوان نخسیتن زیر ساخت موردنیاز در این منطقه اقتصادی تاکید کرد.

 

*** دبیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون معرفی می شود

ایسنا نوشت: دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری کشور با اشاره به حضور وزیر اقتصاد در منطقه آزاد تجاری اینچه برون، گفت: فردا دبیر اجرایی منطقه آزاد تجاری اینچه برون معرفی خواهد شد.

 

*** شترهای شب‌نما / راه جلوگیری از تصادفات مرگبار با شتر

مهر نوشت: تصادفات مرگبار با شتر در شمال گلستان و به ویژه در یک ماه اخیر سبب شد تا مسئولان برای حل این معضل چاره اندیشی کنند.

 

*** مسئولان منابع طبیعی گلستان پاسخگوی جنگل‌خواری در قُرق گرگان باشند

ایرنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب گرگان در تماس تلفنی با مسئولان منابع طبیعی گلستان برای رفع تصرف اراضی جنگلی منطقه قُرق از توابع شهرستان گرگان فرصت یک هفته‌ای تعیین کرد و گفت که در غیر این صورت متولیان این اداره‌کل باید درباره تعلل در برخورد و گزارش این تخلف در دادسرا پاسخگو باشند.

 

*** چهار انتصاب جدید در استانداری گلستان

ایرنا نوشت: علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان امروز پنجشنبه با صدور احکام جداگانه مدیران کل دفتر امور سیاسی و انتخابات، پدافند غیرعامل، امور اتباع و مهاجرین خارجی و امور اجتماعی و فرهنگی استانداری را منصوب کرد.

 

*** بارگاه فرزند امام هفتم میزبان پیوند آسمانی دو دانشجوی گلستانی

ایسنا نوشت:  مراسم عقدکنان دو دانشجوی متعهد و انقلابی استان گلستان در شبستان حرم مطهر امامزاده عبدالله علیه السلام شهر گرگان برگزار شد.

 

*** وزیر اقتصاد به مقام شهدای گلستان ادای احترام کرد

ایرنا نوشت: سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و هیات همراه به اتفاق استاندار و شماری از مسوولان استانی با حضور در امامزاده عبدالله گرگان به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.