1400-09-03 18:46
545
0
77224

بررسی درخواست رانندگان فعال گلستان در حوزه سیمان

درخواست رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل سیمان گلستان طی جلسه کارگروه قرارگاه حمل و نقل ۱۷ ربیع و با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل، دبیر و اعضای کارگروه و نمایندگانی از استانداری و سازمان صمت و صنوف حمل و نقل و شورای هماهنگی کارخانه سیمان پیوند استان بررسی شد.

به گزارش گلستان ما، پس از تبادل نظرات حاضرین در جلسه روز سه شنبه این کارگروه در سالن جلسات راهداری و حمل و نقل جاده ای،مهدی میقانی رئیس کارگروه گفت: پیگیری های متعددی جهت همسان سازی نرخ حمل و نقل سیمان و کالاهای عمومی ،انجام و مراتب جهت پیگیری در دبیرخانه تنظیم بازار استان مطرح شده است.

وی،مهمترین درخواست های رانندگان حوزه سیمان را،رعایت نوبت در بارگیری،استفاده از رانندگان بومی و منطقی کردن نرخ کرایه ها و اختلاف آنها با استان های همجوار بیان کرد و گفت: در ۷ ماهه گذشته امسال ۲۱ هزار و ۶۸۰ سفر و میانگین روزانه ۱۰۰ سفر استانی و برون استانی برای حمل و نقل سیمان صورت گرفت.

وی با تاکید بر اینکه پی بردن به واقعیت های موجود و عمق بخشیدن به کارها؛ هدف اصلی جلسات اینچنینی است،افزود: راهبرد اساسی و سیاست های کلان سازمانی؛ نظارت در جهت خدمات دهی بهتر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.