1400-09-01 12:38
600
0
77163
بسیج مردم-14/ دادستان کل کشور:

4055 زندانی معسر در لیست انتظار آزادی/ 4 دهه افتخارآفرین در کارنامه بسیج

دادستان کل کشور گفت: در این مرحله مقدمات آزادسازی 2 هزار و 30 زندانی گرفتار به دلیل بدهی مالی فراهم می‌شود و 4 هزار و 55 زندانی معسر در لیست انتظار هستند که در آینده نزدیک آزاد می‌شوند.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری امروز در ویدئوکنفرانس سراسری رزمایش نهضت مومنانه که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، اظهار کرد: بسیجیان در طول دوران پرافتخار انقلاب اسلامی همواره بدون چشمداشت و خالصانه برای خدمت به مردم وارد میدان شدند، جنس بسیج در روحیه جهادی و مردمیاری است.

وی بسیج را از مصادیق خودباوری و ایمان برشمرد و افزود: بسیج آن شجره طیبه ای است که امام راحل نهال آن را غرس کرد و با گذشت چهار دهه از فعالیت این مجموعه ارزشمند آثار و برکات آن روز به روز بیشتر می‌شود.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه باید در برابر عظمت بسیج خضوع و خشوع کرد، گفت: از همه بسیجیانی که در همه عرصه‌ها عظمت این شجره طیبه را به نمایش میگذارند باید قدردانی کرد.

منتظری با بیان اینکه بسیج در برابر استکبار و گردنکشان با عزت و اقتدار می‌ایستد، افزود: نمونه خدمات ارزشمند بسیج فراوان است.

وی با اشاره به فعالیت خیرین و بسیجیان پیرامون آزادسازی زندانیان معسر گفت: یکهزار و 968 زندانی بیش از 378 میلیارد تومانی بدهی داشتند که با صلح و سازش این عدد بدهی به 64 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد و با پرداخت این مبلغ 2 هزار و 668 زندانی آزاد شدند.

دادستان کل کشور بیان کرد: در این مرحله مقدمات آزادسازی 2 هزار و 30 زندانی گرفتار به دلیل بدهی مالی فراهم می‌شود و 4 هزار و 55 زندانی معسر در لیست انتظار هستند که در آینده نزدیک آزاد می‌شوند.

منتظری به عنوان مدعی العموم از اقدام ارزشمند خیرین و بسیجیان که در انجام این کار خیرخواهانه و انسان دوستانه مشارکت و همراهی داشتند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.