1400-08-17 13:29
889
0
76935

قطب تولید منجمد شد/ توزیع 200 تن مرغ منجمد در گلستان

بازار مرغ با عبور از روزهای پرنوسان در حالی رنگ آرامش به خود گرفته است که مسئولان متولی به جای اینکه سروسامانی به قیمت‌های این بازار بدهند تصمیم گرفتند مرغ یخ زده را در قطب تولید به خورد مردم دهند.

به گزارش گلستان ما، این روزها دیگر خبری از صف‌های طولانی در بازار مرغ نیست، حکایت گرانی، کمبود تولید مرغ را جبران کرده و گوشت سفید هم از سبد خانوار کمرنگ شده است، بازار مرغ با عبور از روزهای پرنوسان در حالی رنگ آرامش به خود گرفته است که مسئولان متولی به جای اینکه سروسامانی به قیمت‌های این بازار بدهند تصمیم گرفتند مرغ یخ زده را در قطب تولید به خورد مردم دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از توزیع ۲۰۰ تن مرغ منجمد خبر داد و گفت: طی هفته جاری مرغ منجمد وارد بازار می‌شود و مصرف کنندگان می‌توانند این کالا را با قیمت کیلویی 20 هزار تومان خریداری کنند.

حسین نجف زاده با اشاره به اینکه توزیع مرغ منجمد با هدف تعادل عرضه و تقاضا است، ابراز کرد: به منظور کمک به اقتصاد و معیشت مردم 200 تن گوشت مرغ منجمد در استان توزیع خواهد شد که با همکاری دستگاه های ذی ربط این مهم انجام گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل تعزیرات حکومتی استان گلستان نظارت مستمر در بازار دارد، گفت: روزانه گوشت مرغ در استان گلستان توزیع می‌شود و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان در خصوص فروش فوق العاده مرغ منجمد در استان بیان کرد: از 200 تن مرغ منجمدی که قرار است در بازار توزیع شود ۸۰ تن مربوط به تولیدات داخل کشور و ۱۲۰ تن مرغ منجمد وارداتی است.

نجف زاده بر لزوم تداوم همکاری برای توزیع پایدار مرغ در استان گفت: فروش فوق العاده مرغ منجمد برای شب عید نیز جزو برنامه است که با برنامه‌ریزی مسئولان متولی این مهم محقق خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، ماه‌های گذشته تفاوت قیمت مرغ استان گلستان با سایر استان‌های کشور سبب شد تا پای دلالان به بازار این کالا باز شود همین امر کمبود مرغ و ایجاد صف‌های طولانی را در بازار کلید زد، مردمی که نباید در قطب تولید مرغ مشکلی بابت تامین داشته باشند و ارزان‌تر از سایر مناطق خریداری کنند اما در سایه عدم برنامه‌ریزی درست مسئولان استانی، این کالای اساسی به قیمت بازار پایتخت به مردم عرضه شد.

به عنوان مثال استان‌های شمالی که در تولید مرکبات حرف برای گفتن دارند و قیمت این محصولات در بازارهای این استانها متفاوت از بازارهای تهران و دیگر مناطق عرضه می‌شود چرا باید در زمینه مرغ این اعمال برنامه‌ریزی از کارنامه مسئولان حذف و نادیده شود.

مردم استان گلستان در حالی که سرانه درآمد پایینی دارند این روزها مجبورند کالاهای اساسی خود را که تولید استان خودشان است با قیمتی گزاف و مشابه سایر استانها خریداری کنند و مزایای تولید فقط برای گزارش کار مسئولان مفید باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.