1400-08-10 14:09
849
0
76820
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

کارگروه‌های 5 گانه رفع موانع عشایر گلستان فعال شد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از عشایر به عنوان ذخایر انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: از امروز کارگروه‌های رفع موانع و مشکلات عشایر شمال شرق گلستان فعال می‌شود.

به گزارش گلستان ما، علی ملک شاهکوهی امروز در جلسه رفع موانع و مشکلات عشایر  که در سالن بصیرت سپاه نینوا استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: هدف جلسه امروز رفع موانع و مشکلات عشایری است که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره)؛ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ذخایر انقلاب هستند.

وی حل مشکلات مردم را اولویتی مهم خواند و در خصوص رفع مشکلات جامعه عشایری گفت: برای اولین بار است که جلسه ای در این سطح برگزار می کنیم تا مشکلات این قشر فرهیخته در منطقه شمال شرق کشور را مرتفع کنیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: کارگروه های مربوط به رفع موانع، در عرصه آب، آرد، دامداری و صنایع از همین امروز ذیل نطر قرارگاه فعال خواهد شد. 

ملک شاهکوهی گفت: تا یک ماه آینده جمع بندی اقدامات کارگروه ها بررسی خواهد شد تا رفع موانع با سرعت بیشتری پیش رود.

به گزارش گلستان ما، جلسه قرارگاه ۱۷ ربیع الاول سپاه نینوا در راستای رفع مشکلات و موانع عشایر استان های گلستان، خراسان شمالی، رضوی و سمنان به میزبانی سپاه استان گلستان برگزار شد.

گفتنی است این مراسم با حضور سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا، سردار فرجی فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، جانشین سپاه امام رضا خراسان رضوی (ع)، حجت الاسلام سید حسینی دادستان استان و جمعی از مسئولین بسیج عشایر چهار استان مربوطه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.