1400-07-01 16:31
969
0
76248
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

خدمت به مردم بزرگترین تکلیف است/ امنیت کشور ثمره خون شهدا

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خدمت بی‌وقفه به مردم را ضرورتی مهم خواند و آن را بزرگترین تکلیف مسوولان دانست.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی امروز در مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدای امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جلوه‌هایی که شهدای دفاع مقدس در ۸ سال جنگ رقم زدند با الگوبرداری از صحنه های ظهر عاشورا توسط یاران سیدالشهدا (ع) است.

وی از مردم خواست تا در زندگی از شهدا الگوبرداری کنند، افزود: به فرموده امام راحل (ره) شهید به وجه الله نظر می کند و ما امروز در گلزار شهدایی حاضر شدیم که نظر کرده حضرت حق هستند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اگر ما امروز در اوج امنیت و آرامش دور هم جمع شده ایم تا مرقد مطهر این عزیزان را غبارروبی کنیم بخاطر خون بر زمین ریخته شده همین عزیزان است.

ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه امروز یکی از بزرگترین تکالیفی که بر دوش همه ماست خدمت به مردم است، بیان کرد: یقینا اگر می‌خواهیم دینی که شهدا به گردن ما دارند را ادا کنیم باید بی وقفه به این مردم خدمت کنیم.

به گزارش خبرنگار گلستان ما، برگزاری مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدای امامزاده عبدالله (ع) گرگان با حضور سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان، جمعی از فرماندهان، پرسنل نیروهای مسلح استان و مردم ولایتمدار این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.