1400-06-23 10:04
520
0
76121
فرمانده سپاه بندرترکمن خبر داد

اجرای رزمایش کمک مومنانه و پویش همکلاسی مهربان در بندرترکمن

ممشلی گفت: امروز مراسم متمرکز نهضت کمک مومنانه با عنوان «همکلاسی مهربان» ویژه آغاز سال تحصیلی با حضور خیران و مسئولان ادارات برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ پاسدار  مظفر ممشلی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ورود نیرو های مسلح و بسیج برای کمک به هم وطنان آسیب دیده از ویروس کرونا قرارگاه دفاع زیستی در استان شکل گرفت.

فرمانده سپاه بندرترکمن ادامه داد: به دنبال آن در ادامه  طرح شهید سلیمانی شورای دفاع زیستی شهرستان ها و پس از آن شورای زیستی محلات با همکاری فرمانده پایگاه، بهورزان ، شورا و دهیاران ،امامان جماعت و پاسگاه محل به منظور قطع زنجیره انتقال و کنترل شیوع ویروس کرونا و کمک به کادر درمان تشکیل شد.

ممشلی بابیان اینکه قرارگاه دفاع زیستی امام رضا (علیه السلام) بندرترکمن از پنج کارگروه تشکیل شده است، گفت: در کارگروه سازندگی این قرارگاه نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا شناسایی و نسبت به اجرای کمک مومنانه اقدام می شود.

وی افزود: اقداماتی از قبیل تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، ایستگاه سلامت در قالب نهضت کمک مومنانه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول متذکر شد: در امروز نیز مراسم متمرکز نهضت کمک مومنانه با عنوان «همکلاسی مهربان» ویژه آغاز سال تحصیلی با حضور خیران و مسئولان ادارات خواهیم داشت.

ممشلی تاکید کرد: در کارگروه فضای مجازی و رسانه نیز جلساتی را با ائمه جماعات، اصحاب رسانه و فضای مجازی جهت اطلاع رسانی در خصوص رعایت شیوع نامه های بهداشتی برگزار کردیم.

وی افزود: هماهنگی لازم در کارگروه واکسیناسیون با شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شد تا در راستای تامین اقلام مورد نیاز و نیروی انسانی کمک کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.