1400-06-06 08:33
1384
0
75910
رئیس علوم پزشکی گلستان خبرداد؛

خروج ۵ شهر گلستان از وضعیت قرمز/ شیب بستری های نزولی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از کاهش بستری های کرونایی در استان خبرداد و گفت: پنج شهرستان گلستان از وضعیت قرمز خارج شده و در وضع نارنجی قرار گرفتند.

به گزارش گلستان ما، عبدالرضا فاضل شامگاه جمعه در گفتگو یا خبرنگاران اظهارکرد: روند کاهشی شیوع کرونا در استان آغاز شده و نسبت به ابتدای هفته تعداد بیماران ۵۰۰ نفر کمتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: در حال حاضر هزار و ۴۱۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد ۲۱۱ نفر در آی سی یو و ۸۶ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی بیان کرد: بر طبق آخرین رنگبندی اعلام شده شهرستان های مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، علی آبادکتول و کردکوی از وضعیت قرمز خارج شده و سایر شهرستان ها در وضعیت قرمز هستند.

فاضل با توجه به شکننده بودن شرایط کرونایی در استان، ادامه داد: با ورود سویه های جدید کرونا به کشور، مردم باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

علی باقری، مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت استان گلستان هم اعلام کرد که تاکنون ۵۴۵ هزار و ۶۵۲ دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده که ۴۲۸ هزار و ۵۲۴ دوز آن در نوبت اول بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.