1400-06-01 22:38
762
0
75859
فرمانده سپاه نینواگلستان:

همکاری سپاه با ۱۷ مرکز واکسیناسیون در گلستان/ ۵۰۰ بسیجی به درمانگران کمک می کنند

سردار ملک شاهکوهی گفت: در حال حاضر در ۱۷ مرکز واکسیناسیون در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستیم که چهار مرکز طی روزهای گذشته توسط سپاه نینوا در چهار شهرستان ایجاد شده است.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری سیمای گلستان اظهارکرد: سپاه و بسیج جزو مردمی ترین نهادهای شکل گرفته از دل انقلاب است و هر جا زندگی مردم دچار مشکل شد سپاه و بسیج در کنار مردم بوده و حضور ما در مبارزه با کرونا بر همین اساس است.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی در مرحله اول در قالب سه تیم نظارتی، مراقبتی و حمایتی با هدف غربالگری و کنترل شیوع ویروس انجام شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: در مرحله دوم طرح، ماموریت اصلی ما، کمک به دانشگاه علوم پزشکی در واکسیناسیون گسترده مردم است و پایگاه های مقاومت بسیج را تا سطح روستاها برای نظارت بر محدودیت ها و رعایت پروتکل ها پای کار آورده ایم.

ملک شاهکوهی بیان کرد: در حال حاضر در ۱۷ مرکز واکسیناسیون در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستیم که چهار مرکز طی روزهای گذشته توسط سپاه نینوا در چهار شهرستان ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی با معاونت بهداشت و درمان نیروی زمینی سپاه ۱۰۰ نفر از کادر درمان وارد استان شدند تا کمک حال کادر درمان ما باشند و ۵۰۰ بسیجی در استان هم پای پرستاران ما در حال خدمت رسانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان همچنین با اشاره به عزاداری ماه محرم، از همه هیئت های مذهبی و سوگواران عزای سیدالشهدا (ع) که به نحو احسن پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند، تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.