1400-05-31 11:46
1028
0
75839
ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گلستان؛

آخرین مصوبات ستاد کرونا در گلستان/ فوت 28 بیمار گلستانی در 24 ساعت گذشته

بر اساس تصمیم ستاد کرونا گلستان از فردا ساعت ادارات به روال قبل خواهد بود و بر اساس مصوبه دیگر این ستاد ادارات پنجشنبه‌ها بر اساس روال گذشته به فعالیت می پردازند و تعطیل نیستند.

به گزارش گلستان ما، عبدالرضا فاضل پیش از ظهر امروز در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با بیان اینکه سویه دلتا در گلستان شیب نزولی گرفته اظهار کرد: هم اکنون 1806 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که 228 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 80 بیمار متصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته بر اثر بیماری کرونا 28 گلستانی جان خود را از دست دادند، ضمن این که 5دستگاه اکسیژن ساز و 50 دستگاه ونتیلاتور به ظرفیت درمان گلستان اضافه شده است.

گفتنی است بر اساس تصمیم ستاد کرونا گلستان از فردا ساعت ادارات به روال قبل خواهد بود و بر اساس مصوبه دیگر این ستاد ادارات پنجشنبه‌ها بر اساس روال گذشته به فعالیت می پردازند و تعطیل نیستند.

بسیج پاره تن ملت است 

در این جلسه نیز فرمانده سپاه نینوا ضمن تبریک روز پزشک . تشکر از هیئت های مذهبی در همکاری با ستاد کرونا اذعان کرد: در طرح شهید سلیمانی گام اول کاهش خوبی داشتیم و تثبیت و بیمار یابی مراقبتی و نظارتی بود.

سردار ملک شاهکوهی تصریح کرد: با توجه به بیانات رهبرانقلاب به دنبال رفع اشکالات گام اول هستیم و مباحث پدافندی را در حال ارزیابی هستیم.

وی با اشاره به اینکه استان باید آماده مقابله با جهش های بعدی ویروس باشد، اضافه کرد: باید زیرساخت ها را افزایش دهیم و امکانات و تجهیزات رو آماده کنیم ضمن اینکه قرارگاه امام رضا(ع) برای آمادگی در این موارداست و ترکیبی از مسولین استانی، شهری و محلات است.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به تشکیل شورا دفاع زیستی در محلات و روستاها بیان کرد: شورا دفاع زیستی در حال شکل گیری است که فرمانده پایگاه بسیج عهده دار این مسوولیت خواهد بود.

ملک شاهکوهی یادآورشد: در این مرحله باید طرح واکسیناسیون در اولویت قرار گیرد، پروتکل بهداشتی رعایت شود و اعمال محدودیت ها سخت گیرانه باشد ضمن اینکه چهار کمیته نیز باید با همکاری نهادهای مختلف در راستای اجرای این موارد احیا شود.

وی افزود: بسیج پاره تن ملت است و نگاه ما این است شرایط هنوز تغییری نکرده و باید خودمان را برای شرایط سخت تر آماده کنیم.

گفتنی است با اعلام استاندار گلستان نمایشگاه بین المللی گلستان و مصلی گرگان در حال تجهیز و تبدیل شدن به مرکز واکسیناسیون است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.