1400-05-23 19:13
968
0
75741

تزریق ۱۷ هزار دُز واکسن در کلاله/ بستری ۱۷۲ بیمار کرونایی

دکتر ابراهیم فدایی گفت: تاکنون بالغ بر ۱۷ هزار دُز واکسن در سطح لین شهرستان تزریق شده است؛ که نزدیک به ۳ هزار دُز مربوط به مرحله دوم واکسیناسیون بوده و بالغ بر ۱۴ هزار دز هم واکسیناسیون مرحله اول انجام شده است.

به گزارش گلستان ما؛ دکتر ابراهیم فدایی مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما این خبر را اعلام کرد و گفت: شرایط در شهرستان بسیار بحرانی است؛ مردم باید پروتکل ها را رعایت کنند ماسک بزنند در اجتماعات حضور نیابند و در خانه بمانند.

دکتر فدایی  آخرین وضعیت واکسیناسیون در کلاله را اعلام کرد و اظهار داشت: با فعال کردن ۱۲ مرکز جامع سلامت، ۵۳ خانه بهداشت، یک مرکز تجمیعی در مرکز بهداشت و یک مرکز مختص فرهنگیان؛  واکسیناسیون بدون تعطیلی در حال انجام است.

مدیر بهداشت و درمان کلاله گفت:  تاکنون بالغ بر ۱۷ هزار دُز  واکسن در سطح لین شهرستان تزریق شده است؛ که نزدیک به ۳ هزار دُز مربوط به مرحله دوم واکسیناسیون بوده و بالغ بر ۱۴ هزار دز هم واکسیناسیون مرحله اول انجام شده است.

دکتر فدایی تاکید کرد: برای تسریع در واکسیناسیون عمومی ضرورت دارد؛ افراد گروه های سنی اعلامی نسبت به ثبت نام و مراجعه برای واکسن اقدام عاجل داشته باشند؛ تا به ایمنی جمعی جامعه، دست پیدا کنیم.

دکتر بابک عرب رئیس بیمارستان کلاله هم در گفتگو با ما اعلام کرد: ۱۷۲ بیمار کرونایی یستری امروز؛ در تاریخ کرونا و از زمان بهره برداری بیمارستان تا کنون بی سابقه است.

دکتر عرب گفت: هم اکنون علاوه بر ارائه خدمت به این ۱۷۲ بستری های کرونایی و بیماران دیگر؛ ۱۷۰ بیمار کرونایی دیگر؛ نیز به صورت سرپایی خدمات درمانی روزانه دریافت می کنند.

 رئیس بیمارستان کلاله گفت: حدود ۳۰ نفر از پرسنل  بیمارستان حضرت رسول اکرم ص کلاله، درگیر کرونا شده اند، که این نیز در ارائه خدمات ما تاثیرگذار است.

دکتر عرب گفت: از مردم خواهش می کنیم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند از خانه بیرون نیایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.