1400-01-18 13:52
458
0
74033
هاشمیان خبر داد؛

آزادی 492 زندانی با کمک خیرین و گذشت شاکیان / بخشش 65 درصد طلب توسط طلبکاران

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پارسال با کمک خیرین ، ستاد دیه و گذشت شاکیان 492 محکوم مالی از زندان آزاد شدند .

به گزارش گلستان ما، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه امروز هیات امنای ستاد دیه استان گفت: مجموع بدهی این افراد بیش از 100 میلیارد تومان بود که شاکیان 65 میلیارد تومان آن را به بدهکاران بخشیدند .

وی افزود: یک میلیارد و 400 میلیون تومان از باقی طلب را محکومان، نقدی پرداختند و برای پرداخت 29 میلیارد تومان هم درخواست اعسار دادند که با قبول دادگاه ، قسطی می پردازند .

هاشمیان ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان هم پارسال در مجموع بیش از 3 میلیارد تومان برای کمک به آزادی این زندانیان کمک کرد .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مابقی این طلب نیز با کمک های خیرین و کمک های مردمی در گلریزان های مجازی و پرداخت تسهیلات تامین شد .

هاشمیان افزود: خوشبختانه با همکاری دستگاه ها و مشارکت گسترده و بی چشمداشت مردم و خیرین پارسال اقدامات خوبی برای آزادی زندانیان انجام شد در چند مورد افراد با مراجعه به دادگستری بین 100 تا 300 میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند و تنها شرطشان این بود که نامی از آن ها برده نشود و در گمنامی بمانند .

وی گفت: هم اکنون 159 محکوم نیازمند در زندان های استان هستند و امیدواریم به زودی با همراهی و کمک مردم استان و خیرین این افراد نیز آزاد شوند .

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که گلستان از استان های پیشرو در کمک به آزادی زندانیان است گفت: علیرغم وقوع سیلاب و شرایط کرونا در سالهای اخیر اقبال مردم استان به سمت کمک به آزادی زندانیان افزایش یافته است .

هاشمیان افزود: کمک به ازادی زندانیان در واقع کمک به خانواده های آنان است که این روزها شرایط سختی را سپری می کنند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.