1399-12-22 10:43
763
0
73656
امام جمعه گالیکش در دیدار با جوانان؛

جوانان مخاطبان اصلی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب/ عنصر محرک بدنه‌ی انقلاب جوانان هستند

امام جمعه گالیکش گفت: جوانان باید همیشه در راس قرار داشته و در کارهای خیر، متخلّق شدن به اخلاق الهی و در تحصیل، کسب تقوا، کارهای جهادی و مدیریتی سبقت بگیرند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام دلبری امام جمعه گالیکش در جلسه دیدار با جوانان این شهرستان، گفت: آن حلقه ی گم شده ای که امروزه در بشریت و انسان ها مشاهده می شود، فقدان اخلاق اسلامی و دینی است ...

وی گفت: چون نسخه پیامبر اکرم (ص) و دین مقدس اسلام نسخه‌ی بسیار کاملی است، این روز ها دشمنان پیامبر و اسلام به فکر ایجاد یک نسخه بدلی هستند هستند که این را در مقابل اسلام ناب محمدی قرار دهند، در اینجاست که وظیفه‌ی شما جوان ها خودش را نشان می دهد.

امام جمعه گالیکش اذعان داشت: جوانان باید همیشه در راس قرار داشته و در کارهای خیر، متخلّق شدن به اخلاق الهی و در تحصیل، کسب تقوا، کارهای جهادی و مدیریتی سبقت بگیرند.

وی یادآور شد: در زمان حضرت امام (ره) همین جوان ها بودند آمدند انقلاب را به پیروزی رساندند و جنگ هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کردند و در زمان فعلی هم شما جوانان حضور دارید که مخاطبان اصلی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب هستید.

حجت الاسلام دلبری خطاب به جوانان بیان داشت؛ شرایط برای حضور شما جوانان در همه‌ی عرصه ها فراهم است، طبق فرموده مقام معظم رهبری در همه‌ی عرصه های تحصیل، تهذیب، ورزش امیدوارانه درس بخوانید، تزکیه نفس داشته باشید، به فکر سلامتی روح و جسم خود بوده و بعد وارد بدنه جامعه شوید، لذا این جوان است که عنصر محرک بدنه انقلاب بوده و است.

سید محمد دلبری اضافه کرد؛ اینها بدین منظور نیست که از کسانی سن و سالی از آنها گذشته است استفاده نشود، بلکه از آنها هستند و از تجربیاتشان استفاده خواهد شد، ولی الان یکی از نیروها و سرمایه های اصلی و بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی شما جوانان هستید.

امام جمعه گالیکش با ابراز خوشحالی از اینکه در شهرستان گالیکش جوانان بسیار خوبی داریم افزود؛ ما از روز اول که آمدیم ضمن احترام به همه‌ی بزرگ تر ها فضا را آماده کردیم برای حضور جوان تر ها که اینها در حکم پدر و پسری هستند که پدر تجربه‌ی خودش را در اختیار فرزندش قرار می دهد.

وی گفت: وقتی جوان می آید پای کار، این جوان فعال و بالنده هست با فکرِ باز و امید زیاد و تقوا و بصیرتی که دارد این موفقیت ها رقم می زند.

حجت الاسلام دلبری از جوانان انقلابی که دارای استعداد، تجربه، تحصیلات، سابقه کار اجرایی و مدیریتی قوی هستند خواست در عرصه انتخابات بخصوص شوراها وارد شوند چرا که می توانند مدیران خوبی باشند چرا که تا کی باید شاهد باشیم افرادی در مسند امور قرار بگیرند که اموال بیت المال را حیف و میل کنند.
 
امام جمعه گالیکش بار دیگر متذکر شد: ما ضمن اینکه همیشه در شهرستان حامی مردم بوده، حامی جوانان هم هستیم که این لقلقه‌ی زبان نیست و در عمل هم همانطور هستیم، دربِ دفتر امام جمعه به روی همه باز بوده و در خدمت همه مردم بخصوص جوانان هستیم.

وی بیان کرد: ما در ستاد نماز جمعه بیایم یک حلقه‌ی نیروهای انقلابی و ولایی را می توانیم در این چند سال شکل دهیم تا فردا اگر خواستند مدیری را انتخاب کنند ، ما در ستاد نماز جمعه و مساجد بگوییم چند نیروی خوب و انقلابی تربیت کرده ایم که اگر اینها در راس امور قرار بگیرند بهتر از ان افرادی هستند که به فکر آب و نان و حزب و گروه خودشان هستند.

سید محمد دلبری خطاب به جوانان حاضر در محفل عنوان کرد: دولت جوان حزب اللهی را شما جوانان باید شکل دهید، تک تک شما جوانان اگر در مسیری که هستید باشید می توانید چندین نفر از جوانان را به سمت تشکیل دولت جوان حزب اللهی سوق دهید و اگر خدای ناکرده آن افرادی که دنبال خواسته های خودشان هستند ما را فریب دهند می توانند به اهدافی که دنبالش هستند برسند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.