1399-12-19 06:44
567
0
73602
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از آغاز ساخت بزرگترین مجتمع گرشگری تفریحی گلستان تا کاشت نهال با نام شهدا

از آغاز ساخت بزرگترین مجتمع گرشگری تفریحی گلستان تا کاشت نهال با نام شهدا از جمله اخبار مهم دوشنبه 18 اسفندماه در گلستان بود.

پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید:

 *** عملیات ساخت بزرگترین مجتمع گردشگری، تفریحی و تجاری گلستان در گرگان با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آغاز شد.

***نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: از طرح گردشگری جزیره آشوراده بالغ بر ۱۶ سال می گذرد ولی هنوز به جایی نرسید و در سفر معاون اول رئیس جمهور هم تاکید کردم که رئیس جمهور در سفر نخست خود به استان نیز این وعده را داد.

***دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان از نیروی انتظامی خواست گشت‌های پلیس را در محله‌های مختلف شهر افزایش دهند تا هم احساس امنیت مردم بیشتر شود و هم جرایمی مانند سرقت کاهش پیدا کند.

***۸۵ مرکز خدمات بهزیستی تحت عنوان مثبت زندگی در استان گلستان با فرمان رئیس جمهور افتتاح شد.

***با حضور ملی پوشان اردوی تیم والیبال ساحلی کشورمان از فردا ( ۱۹ اسفند) به میزبانی شهرستان بندرترکمن آغاز می‌شود.

*** میقانی از بهره مندی بیش از یک هزار و ۸۰۰ گلستانی از خدمات کاروان سلامت هلال احمر در بهمن و اسفند خبر داد.

*** رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گنبدکاووس گفت: بزرگترین پروژه مقابله با بیابان گلستان در بخش مرزی «داشلی‌برون» با حضور مسوولان کشوری و استانی به بهره‌برداری رسید.

***رئیس فدراسیون اسکیت گفت: کمپ تیم‌های ملی اسکیت قرار است اوایل سال آینده افتتاح و به بهره برداری برسد و امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

***هواشناسی گلستان هشدار نارنجی برای ساحل‌نشینان و صیادان گلستانی صادر کرد و از وزش شدید باد و مواج شدن دریای خزر خبر داد.

***مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از ساخت منزل مسکونی برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان خبر داد و گفت: ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه برای ساخت این خانه‌ها پرداخت می‌شود.

***استاندار گلستان با اشاره به تصمیماتی که برای جلوگیری از شیوع موج چهارم کرونا در استان گرفته شده از ممنوعیت برپایی حراجی‌های آخر سال خبر داد.

***شرایط اقتصادی ایجاب می‌کند علاوه بر موضوع معنوی درختکاری در فضای شهری به موضوع بهره‌وری از سرمایه‌های موجود به‌عنوان یک سرمایه عظیم ملی توجه شود.

*** رئیس پلیس فتا گلستان گفت: هتک حیثیت و مزاحمت‌های اینترنتی اولویت اول جرایم در فضای مجازی گلستان است و بیش از ۳۲ درصد پرونده‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.