1399-12-06 12:04
963
0
73388
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان:

جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در گلستان آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در گلستان آغاز شد.

به گزارش گلستان ما، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: مردم سخاوتمند گلستان با آغاز جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید با گلریزان عاطفه و مهرورزی به استقبال بهار می‌روند.

بابایی افزود: امسال با توجه به شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، برگزاری جشن نیکوکاری زودتر از موعد سال های قبل و از اول اسفندماه ، با تاکید بر  استفاده از روش های الکترونیکی آغاز شده است، ولی بر اساس سنت هر ساله این نهاد پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی را مستقر در میادین اصلی شهر نیز خواهند داشت.

وی با اشاره به این که امسال ۳۱۰ پایگاه آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان گلستان در جشن نیکوکاری هستند،عنوان کرد: با شروع جشن نیکوکاری، ۳۰ پایگاه در سطح شهر و میادین اصلی، ۲۶۰ مرکز نیکوکاری و تمامی  ادارات کمیته امداد در سطح استان آماده دریافت  کمک های مردمی به نیازمندان در سراسر استان هستند.

بابایی خاطر نشان کرد: جشن نیکوکاری از جشن‌های ملی به شمار می‌رود که هرساله در آستانه سال نو برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و اهداءکمک‌ها به نیازمندان واقعی و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود تا غم نداری از چهره نیازمندان زدوده شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در سال اخیر تصریح کرد: ۱۳ اسفندماه مراسم جشن نیکوکاری در فضای مجازی و به صورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برای مشارکت پرشکوه فرهنگیان ،دانش آموزان گلستانی و انجمن اولیاء و مربیان برگزار می شود.

بابایی با اشاره به اینکه مردم گلستان در سال گذشته ۶ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری کمک کرده‌اند افزود: امسال از ۱۴ اسفند که آغاز هفته احسان و نیکوکاری است باهمت و مشارکت مردم در میادین اصلی شهر و ۱۵ اسفند ماه در میعادگاه ها و مصلی های نماز جمعه ، پایگاه های جشن نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان در آستانه سال نو برپا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: هم استانی های خیراندیش می‌توانند کمک های نقدی خود را به صورت الکترونیکی  از طریق آنی پرداخت و کد دستوری #۱۰۱۷۸۸۷۷* و یا  کمک های نقدی از طریق شماره کارت ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷  و شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ نزد بانک ملی واریز و همچنین با مراجعه به سایت امداد به نشانی emdad . ir در جشن نیکوکاری امسال مشارکت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.