1399-12-04 08:21
470
0
73348
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از تداوم ناپایداری هوا تا اواخر هفته تا دفن8000 لاشه پرنده مهاجر

از تداوم ناپایداری هوا تا اواخر هفته تا دفن8000 لاشه پرنده مهاجر از جمله مهمترین اخبار یک شنبه سوم اسفندماه در گلستان بود.

پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید:

*** استاندار گلستان گفت: در سال جاری علیرغم افزایش سه درصدی ترددهای جاده ای گلستان میزان جانباختگان، ۲۵ درصد معادل ۷۲ نفر کاهش یافته است.

*** کشمیری گفت: مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی روز (پنجشنبه ۷ اسفند) در گرگان برگزار می شود.

*** مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از صدور پروانه فعالیت موزه تخصصی آب گلستان وابسته به شرکت آب منطقه‌ای استان توسط وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.

*** فرماندار گرگان با بیان اینکه تعطیلی بازار در شهر گرگان از ١۵ اسفند الی ١۵ فروردین شایعه است، گفت: مردم باید پروتکل ها را رعایت کنند تا شرایط قرمز نشود.

*** میقانی گفت: ایمن سازی ۱۶ دور برگردان در سطح استان گلستان در دستور کار قرار دارد.

*** باقریان گفت: سهامداران عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند می توانند با احراز هویت از کارت های اعتباری خرید برخوردار شوند.

***باقریان گفت: سهامداران عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند می توانند با احراز هویت از کارت های اعتباری خرید برخوردار شوند.

*** حق شناس گفت: در دراز مدت با ایجاد تقاطع غیر همسطح در سه راهی کلاله این مسیر باید ایمن سازی شود.

*** عمر زعفران در روستای وامنان استان گلستان به حدود ۲۰ سال می‌رسد اما با وجود قدمت کم کشت، به دلیل مرغوبیت زمین در کنار همت اهالی و تولید نسبتا فراوان، چندی قبل پروانه کاربرد "علامت استاندارد اجباری" زعفران وامنان صادر شد و این محصول روستا در مسیر تجاری‌شدن قرار گرفت.

*** لاشه هشت هزار پرنده آبزی و کنار آبزی که به دلیل بوتولیسم در محدوده سواحل نوکنده و بندرگز گلستان و گلوگاه در شرق مازندران تلف شده بودند پس از جمع‌آوری به صورت بهداشتی در شهرستان بندرگز دفن شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.