1399-12-01 11:51
848
0
73302

عامل قطع درختان در کلاله، دستگیر شد

روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری داری شهرستان کلاله از دستگیری عامل قطع درختان هیرکانی در شهرستان کلاله، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، روابط عمومی اداره منابع طبیعی شهرستان کلاله در پی انتشار تصاویر و فیلم قطع درختان هیرکانی در جنگل های شهرستان کلاله در فضای مجازی، با ارسال جوابیه از دستگیری عامل قطع درختان در این شهرستان، خبر داد.

در متن این جوابیه آمده است:

پیرو درج خبر تخریب و قطع درخت در جنگلهای روستای صالح آباد، ضمن تشکر از حساسیت اصحاب رسانه در این خصوص به استحضار مردم فهیم میرساند که فرد خاطی در دی ماه سال جاری حین قطع درخت شناسایی و طی پرونده تی به محاکم قضایی ارجاع و اقدام قصایی نیز در خصوص وی صورت گرفت.

ضمنا نیاز به توضیح می باشد که برادران شما در این اداره به صورت شبانه روزی در حال رصد پایش عرصه های ملی می باشند که بعضا به علت اینکه عملیات شناسایی و دستگیری متخلفین بر ملا نشود از اطلاع رسانی عمومی امتناع میگردد. 

 به اطلاع می رساند در ماه جاری(بهمن ماه) همکاران حفاظتی منابع طبیعی بیش از ۶۲ فقره عملیات کمین و گشت و بازرسی در سطح شهرستانانجام داده اند که تعداد ۱۵ فقره متخلف شناسایی و پس از تکمیل پرونده به محاکم قضایی و تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.

در پایان از همه مردم محترم شهرستان درخواست می گردد در صورت مشاهده موارد مشابه سریعا با شماره ۱۵۰۴ اطلاع رسانی نمائید تا بتوانیم هر چه سریعتر در حفظ این ذخایر خدادای اقدام نمائیم.

روابط عمومی اداره منابع طبیعی شهرستان کلاله 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.