1399-11-29 18:16
1115
0
73273

ضرب‌الاجل 3 روزه آب منطقه‌ای گلستان به شهردار کلاله بعد از انتشار خبر فارس+ حکم اخطار

سرپرست منابع آب شهرستان‌های مینودشت و گالیکش پس از انتشار گزارش خبرگزاری فارس استان گلستان با عنوان «طنز تلخ تداوم مسوولیت برای شهردار کلاله» اقدام به صدور حکم اخطار برای «خلیل سعدی» شهردار کلاله کرد.

به گزارش گلستان ما، شهردار کلاله که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی اقدام به ساخت ویلا با اموال بیت‌المال و حفر چاه غیرمجاز در منطقه جنگلی چقربش قارداش کرده بود بالاخره از سوی آب منطقه‌ای شهرستان‌های مینودشت و گالیکش حکم اخطار گرفت.

خلیل سعدی شهردار کلاله که با «سوت‌زنی فساد» از سوی مردم مطالبه‌گر آن شهرستان و پس از انتشار گزارش خبرگزاری فارس با عنوان «طنز تلخ تداوم مسوولیت برای شهردار کلاله» حالا باید در برابر قانون پاسخگو باشد، همچنین درباره غارت بیت‌المال نیز به مسوولان متولی و افکار عمومی باید پاسخ دهد.

* ضرب‌الاجل 3 روزه به شهردار کلاله برای پلمب چاه غیرمجاز ویلای شخصی

مرتضی مصطفی‌لو سرپرست منابع آب شهرستان‌های مینودشت و گالیکش نسبت به حفر چاه غیرمجاز در ویلای شهردار کلاله واکنش نشان داد.

این واکنش با صدور اخطاریه‌ای به شهردار کلاله همراه بود، در حکم اخطار آمده است: حسب بررسی و گزارش واصله جناب‌عالی بدون کسب مجوز از این اداره در اراضی متصرفی خود واقع در قریه چقربش قارداش از توابع شهرستان گالیکش مبادرت به حفر یک حلقه چاه غیرمجاز نموده‌اید.

در ادامه این اخطاریه تصریح شده؛ لذا ضروری است ظرف مدت سه روز چاه مورد بحث را در حضور نماینده این اداره پر و مسلوب المنفعه نمایید.

 

*تعقیب قانونی و جبران خسارت در انتظار متخلف

این اخطاریه می‌افزاید: با توجه به مستند ماده سه قانون توزیع عادلانه آب هر گونه استحصال از منابع آب زیرزمینی نیاز به اخذ مجوز از این اداره را دارد لذا در اجرای بند «ه» ماده 45 قانون توزیع عادلانه آب متخلفین جهت تعقیب قانونی و جبران خسارت وارد به مراجع قضایی معرفی خواهند گردید.

در این حکم اخطار تاکید شده است: ضمناً چنانچه هرگونه مدارکی دال بر مجاز بودن چاه موصوف دارید ارائه نمایید در غیر این صورت پس از انقضای مهلت مذکور مطابق مقررات اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.