1399-11-07 10:35
856
0
72849
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

14مدرسه در ایام دهه فجر در گلستان افتتاح می شود/ 72 درصد از دانش آموزان در شاد فعالند

گوهری راد گفت: 14 مدرسه در ایام دهه فجر در گلستان افتتاح خواهد شد که شامل 87 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد تومان است.

به گزارش گلستان ما؛ احسان گوهری راد امروز در نشست خبری کارگروه فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر، اظهار کرد:همه برنامه های آموزش و پرورش مجازی و در بسترشاد انجام شده و با هدف بصیرت افزایی نوجوان و جوان اجرا می شود.
وی افزود:110 برنامه را در ایام دهه فجر و به شکل تخصصی  و با تکیه بر هنر به دلیل ماندگاری مطالب پیش بینی کرده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به 11 برنامه شاخص در مدارس، تصریح کرد: گلبانگ و زنگ انقلاب درهمه مدارس در ساعت 9 و 30 دقیقه  نواخته خواهد شد که به صورت متمرکز در دبیرستان دخترانه برگزار شده و در بستر شاد پخش می شود.

وی ادامه داد: اجرای نقالی انقلاب به مدت  10 شب، جشن یاوران انقلاب به صورت متمرکز  در آق قلا و در مدارس معین، «جنگ شبانه فجر 42 »از ساعت 18 الی 19 در بسترشا، افتتاح پویش دانش آموزی« من حق دارم» برنامه حقوق دانش آموزی در سند تحول بنیادین همزمان در شبکه شاد و در شورای دانش آموزی، جشن انقلاب و تجلیل از منتخبان، نخستین پویش ملی تبلیغات هوشمندانه در رابطه با کالای ایرانی در کانون طه ، افتتاحیه سمن های دانش آموزی و نشست بین نسلی از جمله برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش استان خواهد بود.

به گفته رئیس کارگروه فرهنگیان و دانش آموزی؛14 مدرسه در این ایام افتتاح خواهد شد که شامل 87 کلاس درس با اعتباری بالغ بر  85 میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: از تعداد افتتاح ها  6 مدرسه در مناطق سیل زده خواهد بود.

گوهری راد از افتتاح دومین استودیو مجهز در گلستان خبرداد و گفت: استودیوهمکلاسی با قابلیت استودیوهای صدا و سیما در اداره کل  آموزش و پرورش گلستان در 15 بهمن ماه  با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان ساخته شده است.

وی همچنین بیان کرد:  بخش فیزیوتراپی دردرمانگاه فرهنگیان گرگان هم در ایام دهه فجرافتتاح می شود .

این مقام مسئول اذعان کرد: 72 درصد از دانش آموزان ما در شاد هستند وبا مجوز ستاد استان گلستان، بیش از 35 هزار نفر هم از آزمون ها به صورت حضوری  شکل کردند و برخی از ازمون های هم کتبی با کمک  مدیران و راهبران آموزشی  انجام شده است.

گوهری راد یادآورشد: از ابتدای بهمن ماه که به مدت دوماه حضوری شده، 70 هزار نفر از دانش آموزان و  75 درصد از دانش آموزان کلاس اولی در مدارس حضور یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: 85 پروژه در دست تکمیل در استان گلستان وجود دارد که شامل 500کلاس درس  است.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.