1399-11-06 07:40
516
0
72826
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از افزایش بار بستری ها تا قاچاق چوب در صدر جرایم

از افزایش بار بستری ها، اهدای پلاسمای 360 بهبود یافته کرونایی تا قاچاق چوب در صدر جرایم از جمله مهمترین اخبار یکشنبه 5بهمن ماه در گلستان بود.

پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

***دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان گفت: لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، سوخت، چوب و محصولات جنگلی بیشترین فراوانی پرونده‌های قاچاق را در استان دارند.

*** مدیرکل انتقال خون استان گلستان گفت: تاکنون ۳۶۰ واحد پلاسمای بهبود یافتگان از کرونا در گلستان جمع‌آوری و برای مصرف به بیمارستان ها ارسال شده است.

*** مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان گفت: وضعیت آبگیری تالاب - سدهای آلاگل و آلماگل مطلوب است.

*** مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین به میزبانی گلستان به طور مجازی برگزار می‌شود.

*** در ساعت یک و یک دقیقه و پنج ثانیه به بزرگی 3.3 در مقیاس ریشتر به مرکزیت شهر سرخنکلاته شهرستان گرگان در فاصله 9 کیلومتری سرخنکلاته، 11 کیلومتری گرگان و 19 کیلومتری فاضل آباد به وقوع پیوست.

*** استاندار گلستان گفت: چهار هزار و ۵۰۰ کلاس درس در گلستان نیازمند نوسازی است و مشارکت خیرین نقش تسریع کننده در ساخت این کلاس ها دارد.

***فرماندار کردکوی گفت: بزرگترین شهرک گلخانه‌ای غرب استان گلستان در دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.