1399-10-25 19:11
985
0
72646
عضو‌کمیسیون تلفیق مجلس:

معافیت کارفرمایانی که در زمان کرونا حقوق کارگران را دادند/ شرایط رایگان شدن انرژی برای محرومین

رمضانعلی سنگدوینی گفت: کار فرمایانی که در زمان شیوع کرونا با تعطیلی مراکز خود روبرو بودند؛ اما حقوق کارگران خود را پرداخت و نیروی خود را حفظ کردند؛ از جریمه تامین اجتماعی معاف شدند.

به گزارش گلستان ما، رمضانعلی سنگدوینی عضو‌کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت : کار فرمایانی که در زمان شیوع کرونا با تعطیلی مراکز خود روبرو بودند؛ اما حقوق کارگران خود را پرداخت و نیروی خود را حفظ کردند؛ از جریمه تامین اجتماعی معاف شدند.

سنگدوینی افزود: روز گذشته ما مصوبه ای را گذراندیم که در وهله اول رأی نیاورد و با تجدید رای این مصوبه رای آورد و براساس آن کلیه اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی سرمایه ای کمیته امداد امام خمینی ره و سازمان بهزیستی کشور صد در صد برای سال آینده تخصیص پیدا کند که در دیگر دستگاه این میزان نزدیک به ۱۰ درصد است.

نماینده گرگان و‌ آق قلا اضافه کرد: مصوبه دیگر مجلس نیز از محل توازن منطقه ای برای مناطق کمتر توسعه یافته اداره کل ورزش و جوانان در این مدار قرار گرفت.

سنگدوینی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی از طبقات ضعیف جامعه در حال حمایت است و در همین راستا خانواده های کم بضاعت کشور که مصرف برق، آب و‌ گاز آنها پایین تر از الگوی مصرف می باشد؛ هزینه های آنها رایگان خواهد شد که این مصوبات باید وارد صحن شود و پس از تصویب لازم الاجرا می باشد.

عضو‌کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان ساخت: کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی  مصوب کرد که در سال آینده ۵ درصد مالیات واحد های تولیدی کاهش یابد .

وی تاکید کرد: همچنین براساس مصوبه ای دیگر، کسانی که مواد خام و خودروهای لوکس در مناطق آزاد وارد می کنند؛ این کالاها مشمول مالیات شود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.