1399-10-23 12:14
537
0
72611
با هدف ارتقاء مهارت دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد انجام شد؛

تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان

تفاهم نامه همکاری با حضور عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد گلستان و سید علی طاهری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با هدف ارتقاء مهارت و ارائه آموزش های لازم به دانشجویان و دانش آموختگان تحت حمایت کمیته امداد برای ورود به عرصه فعالیت های اقتصادی، به امضاء رسید.

به گزارش گلستان ما، عیسی بابایی، مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: این تفاهم نامه با توجه به ضرورت ارتقای بهره وری نیروی کار متخصص و آموزش مهارت های فنی و حرفه ای دانشجویان و دانش آموختگان تحت حمایت کمیته امداد برای ورود به عرصه فعالیت های اقتصادی امضاء شد.

وی افزود: به منظور  بهره وری بهتر از توان علمی طرفین و امکانات اعم از فضا و تجهیزات آموزشی موجود در استان و همچنین در راستای آموزش و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد جهت ایجاد اشتغال پایدار و همکاری در طراحی و اجرای دوره های آموزشی مهارتی و استارت آپی و دوره های مجازی این تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته امداد منعقد شد.

بابایی عنوان کرد:این نهاد در نظر دارد با استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت از دانشجویان نیازمند در راستای استعداد سنجی و مشاوره شغلی به دانشجویان در حال تحصیل و تامین منابع مالی مورد نیاز طرح های اشتغالزایی آنان از طریق تسهیلات بانکی و یا منابع کمیته امداد اقدام کند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ازبهره مندی دانشجویان تحت حمایت از تخفیفات ویژه پرداخت شهریه دانشگاه و تسهیلات وام رفاه دانشجویان بر اساس این تفاهم نامه خبر داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.