1399-09-05 14:27
369
0
71769
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس :

5 آذر مناسبت ترین روز برای گرگان در تقویم ملی است

غلامرضا منتظری گفت : یکی از ویژگی های پنجم آذر انسجام بزرگان شهر در هدایت فرهنگی شهر بود و با توجه به ویژگی هایی که پنجم آذر دارد مناسب ترین روز برای قراردادن روزی در تقویم است.

به گزارش گلستان ما ؛ غلامرضا منتظری در میزگرد رسانه ای قیام پنج آذر مردم گرگان که در این پایگاه خبری برگزار شد، اظهار کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی روزهایی هستند که نقش تعیین کننده و ویژه ای دارند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از ویژگی های پنجم آذر انسجام بزرگان شهر در هدایت فرهنگی شهر بود، خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی هایی که پنجم آذر دارد مناسب ترین روز برای قراردادن روزی در تقویم است.

وی افزود: در این روز پرچم عزت گرگان در تاریخ به اهتزاز در آمد و جلوه بعدی این روز نقش آفرینی ویژه جوانان در این قیام است.

منتظری با اشاره به لزوم تاریخ نگاری درباره این قیام عنوان کرد: لازم است در مراکز علمی و آموزشی با ادبیات های مختلف برای نسل جدید این دست از وقایع را تعریف کند.

نماینده گرگان و آق قلا بیان کرد: در طول سال باید به این وقایع پرداخته شود و تنها در روزهای خاص آن هم به صورت محدود نباید به وقایعی مانند پنج آذر پرداخت.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.