1399-08-30 21:35
902
0
71675
فرمانده سپاه مینودشت:

بیش از ۱۷۰ برنامه در هفته بسیج در مینودشت اجرا می شود

سرهنگ یعقوب مصطفی لو گفت: با شعار محوری بسیج، پیشرو خدمت، امید آفرین بیش از ۱۷۰ برنامه در هفته بسیج شهرستان مینودشت اجرا می شود که ۳۶ برنامه آن شاخص است.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ یعقوب مصطفی لو، فرمانده سپاه مینودشت در گفتگو با خبرنگار ما که به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛ اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه ی مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموداند.

وی ضمن تبریک این هفته به مردمی که دل در گرو انقلاب ذارند؛ گفت: دعایمان این است که این لشکر مخلص خدا ظرفیت جهانی پیدا کند تا دشمنان توان اهانت علیه پیامبر اعظم (ص) نداشته باشند و این‌ واسطه بساط ظلم برچیده و حضور امام زمان، جهان را پر از قسط و عدل کند.

وی یادآور شد: شهرستان مینودشت در چهل و یکمین سالگرد تاسیس نهاد مقدس بسیج با شعار محوری بسیج، پیشرو خدمت،امید آفرین بیش از ۱۷۰ برنامه را اجرایی خواهد کرد که از این بین ۳۶ برنامه آن شاخص است که عمده آنها در فضای مجازی اجرا خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان مینودشت، برگزاری یادواره شهدا، معرفی شهدا و بسیجیان پیشکسوت در فضای مجازی، برنامه های ورزشی در شرایط سفید کرونایی در شهرستان، سرکشی از خانواده محترم شهدا و عطر افشانی گلزار شهدا، مسابقات فرهنگی در فضای مجازی، برنامه های روشنگری و تولید محتوا در فضای مجازی و کمک مومنانه که در ۵ آذر برگزار می شود را از جمله مهمترین برنامه های این هفته برشمرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.