1399-08-30 11:24
385
0
71669

طرح نهضت ملی پیشرفت بانوان در گلستان عملیاتی می شود

معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طرح نهضت ملی پیشرفت بانوان در گلستان در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی اجرایی می گردد.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگویی با بیان اهمیت نقش بانوان در تربیت و تعالی جامعه دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن،  به فراخوان طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: بانوان رکن تربیت و محور بالندگی، رشد ، تعالی و گفتمان ساز مبانی و اصول مهم تحکیم بنیان خانواده و جامعه می باشند و اگر امروز با افتخار از عظمت شهدا سخن می گوییم همگی تربیت یافته مادرانی مجاهد و خانواده های مکتبی و انقلابی می باشند. 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه بانوان و توجه به  توانمندسازی این قشر اثرگذار در قامت انقلاب اسلامی، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد با توجه به ظرفیت‌های بسیار عظیم حوزه بانوان در عرصه های مختلف، طرح نهضت ملی پیشرفت بانوان  گلستان را با همکاری تشکل های مردمی، نهادهای انقلابی و حاکمیتی اجرایی نماید.

حجت الاسلام دیلمی تصریح کرد: این طرح در راستای مشارکت، توانمندسازی،  تقویت و ایجاد ظرفیت‌های عظیم فرهنگی و مردمی در حوزه بانوان برنامه ریزی شده است .

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه به برخی از محورهای مهم این طرح جامع اشاره کرد و افزود: شناسایی و ثبت نام از بانوان در این طرح در قالب مشارکت های انقلابی، جهادی و مردمی با رویکرد،  پژوهشی محتوایی، آموزشی و تربیتی، اجتماعی مردمی، فعالیت‌های تبلیغی، تبیینی و تولید محصولات و خدمات فرهنگی صورت می پذیرد.

حجت الاسلام  دیلمی بیان داشت: علاقه‌مندان برای ثبت نام و بهره مندی از این طرح می توانند به سایت pishraftyaran.ir  و یا با شماره تلفن 32346009-32324571 امور بانوان داخلی226 ، اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان واقع در گرگان ، کوی تختی،  تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.