1399-08-10 20:05
792
0
71312

شش شهرستان گلستان در وضعیت قرمز کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: شهرستان های گرگان، آزادشهر، بندرترکمن، بندرگز، مینودشت و مراوه تپه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

به گزارش گلستان ما، فاضل در ستاد کرونایی استان گلستان گفت: در حال حاضر، روند ابتلا و بستری کووید ۱۹ در استان گلستان با افزایش مواجه شده و استان در وضعیت هشدار قرار دارد.

وی افزود: شهرستان های آق قلا، علی آباد، کردکوی، گمیشان و گنبد در وضعیت زرد و شهرستان های گرگان، آزادشهر، بندرترکمن، بندرگز، مینودشت و مراوه تپه در وضعیت قرمز و شهرستان های رامیان، کلاله و گالیکش در وضعیت هشدار قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تصریح کرد: با توجه به تعطیلات هفته گذشته و اعیاد پیش رو و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، مطمئنا طی دو هفته آینده، شرایط مطلوبی در استان نخواهیم داشت.

فاضل گفت: در حال حاضر ۳۳۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۶۶ بیمار در بخش مراقبت های ویژه و ۳۲ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی در پایان افزود: بیش از ۵۲ درصد از بستری ها شامل افراد بالای۵۵ سال ۴۱/۵ درصد افراد بین ۱۵ تا ۵۵ سال و حدود ۶ درصد نیز افراد زیر ۱۵ سال را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.