1399-08-07 18:04
1692
0
71257

بازدید سرزده مقامات سازمان قضایی گلستان از یگان 60 زرهی عمار سپاه گنبد+ تصاویر

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به همراه دادستان نظامی‌و مستشار دادگاه تجدید نظر نظامی‌استان گلستان از یگان60 زرهی عمار نیروی زمینی سپاه در شهرستان گنبد کاووس بازدید کردند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی کیاپی در بازدید یگان60 زرهی عمار نیروی زمینی سپاه در شهرستان گنبد کاووس، گفت: اسامی‌شهدا، فرماندهان سابق و عملیات‌های این یگان در دوران دفاع مقدس، معرف کارنامه درخشان آن است.

وی افزود: رصد فعل و انفعالات دشمنان توسط یگان‌های پر قدرت و منسجمی‌مانند 60 زرهی، امنیت مرزهای کشور را تأمین کرده است.

این مقام قضایی با بیان اینکه یگان 60 زرهی پیشینه بسیار خوبی در کنترل و کاهش جرم دارد، گفت: به لطف هماهنگی بسیار خوب یگان 60 زرهی با سازمان قضایی نیروهای مسلح، پرونده‌های این یگان از سال 92 تاکنون به تعداد انگشتان دست هم نرسیده است.

وی تصریح کرد: این یگان با بهره گیری از کلاس‌های آگاه‌سازی حقوقی به مرحله مطمئن و صحیح پیشگیری و عدم ارتکاب جرم دست یافته است.

زارعی گفت: حتی در جرم فرار از خدمت که در بین نیروهای مسلح شیوع دارد شاهد آمار بسیار پائین و ناچیزی در این یگان هستیم.

وی ادامه داد: یگانی که خود را با قانون تطبیق دهد عاری از تخلف و جرم شده و در انجام مأموریت‌ها موفق‌تر خواهد بود و آرامش نیروها، امنیت خدمتی، نظم پادگانی و افزایش خلاقیت و نوآوری، آثار دوری از جرم محسوب می‌شود.

زارعی با تأکید بر لزوم نگهداری مناسب از سلاح، مهمات و ادوات جنگی در نیروهای مسلح گفت: حجم جنگ افزار یگان‌های زرهی، مراقبت بیشتر برای پیشگیری از وقوع جرائمی‌همچون سهل انگاری منجر به ایراد خسارت یا مفقودی سلاح و مهمات را می‌طلبد.

فرمانده یگان 60 زرهی عمار نیز در این دیدار اطاعت پذیری از سازمان قضایی نیروهای مسلح را باعث کاهش وقوع جرم در این یگان دانست.

سرهنگ محمدحسن آرش گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح برنامه‌های پیشگیرانه بسیار خوبی را برای کارکنان این یگان به اجرا درآورده و به این برنامه‌ها اعتماد و اطمینان کامل داریم.

وی افزود: برهمین مبنا میزان ارتکاب جرم در یگان 60 زرهی نسبت به تعداد نفرات، ادوات جنگی و مأموریت‌های محوله بسیار ناچیز است.

فرمانده یگان 60 زرهی گفت: بازسازی و اورهال تانک‌ها، نفربرها و دیگر تجهیزات زرهی توسط متخصصان این یگان انجام می‌شود.

این مقام نظامی‌گفت: از بزرگترین افتخارات این یگان حضور مستشاری در کشور سوریه و دفاع از حریم اهل بیت (ع) است و در اجرای این مأموریت مقدس، شهیدان غلامعلی تولا به عنوان اولین و علیرضا صفرپور به عنوان هفتمین شهید مدافع حرم استان تقدیم راه انقلاب شدند.

به گفته وی این یگان شش جانباز نیز در جنگ با داعش تقدیم انقلاب اسلامی‌کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.