1399-08-07 13:50
603
0
71246
هاشمیان عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت دانشگاهیان برای دسترسی بیشتر مردم به خدمات حقوقی / نخستین کلینیک حقوقی در استان آغاز به کار کرد

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: نخستین کلینیک حقوقی با مشارکت دادگستری و کمک اساتید و دانشگاهیان در دانشگاه آزاد علی آبادکتول آغاز به کار کرد.

به گزارش گلستان ما، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این کلینیک بر اساس امضای تفاهم نامه همکاری دادگستری استان و دانشگاه آزاد راه اندازی شده و قرار است به علت شرایط کرونا ،علاوه بر پاسخگویی حضوری ، مشاوره حقوقی آنلاین هم به مردم ارائه کند.

وی افزود: در این کلینیک، اساتید و دانش آموختگان رشته حقوق که عضو بسیج حقوقدانان هم هستند به مراجعان ، مشاوره حقوقی رایگان ارائه می کنند.

هاشمیان گفت: به زودی دومین کلینیک حقوقی مشترک دادگستری و جامعه دانشگاهی استان در گرگان  ، راه اندازی خواهد شد .

وی ادامه داد: راه اندازی این کلینیک ها علاوه بر این که دسترسی مردم به خدمات حقوقی را آسان می کند، محل خوبی برای کارآزموده شدن و کسب تجربه برای دانش آموختگان و دانشجویان رشته حقوق است و در گام نخست در شهرهایی که رشته حقوق در مراکز دانشگاهی آنان ارائه می شود راه اندازی می شود.

رئیس کل دادگستری استان افزود: تعداد زیادی از پرونده های ورودی به محاکم به دلیل ناآشنایی مردم به مسائل حقوقی است، به همین علت یکی از اولویت های امسال ما شناسایی بسترها و ظرفیت ها برای آموزش حقوق به مردم است.

هاشمیان خاطرنشان کرد: شبانه روزی شدن مشاوره تلفنی حقوقی شماره 129 و آموزش رادیو تلویزیونی مباحث حقوقی پرکاربرد از دیگر تلاش های دادگستری استان برای آموزش حقوق به مردم است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.