1399-08-02 08:05
839
0
71176

بازگشت به کار ۸ کارگر خدمات شهری شهرداری کلاله

فرماندار کلاله گفت: با توجه به شرایط معیشتی و وضعیت موجود ؛پیمانکار خدمات شهری متعهد است تا تمامی کارگران را به محل کار خود بازگرداند.

به گزارش گلستان ما، در پی مشکلات بوجود آمده مابین شرکت پیمانکاری خدمات شهری و تعدادی از کارگران؛ جلسه ای با حضور فرماندار کلاله، شهردار، اعضای شورای شهر و رییس اداره کار کلاله در فرمانداری شهرستان تشکیل شد

محمد ابراهیمی تودرواری فرماندار کلاله در این جلسه پس از بررسی مشکلات بوجود آمده؛ گفت:با توجه به شرایط معیشتی و وضعیت موجود ؛پیمانکار خدمات شهری متعهد است تا  تمامی کارگران را به محل کار خود بازگرداند.

وی تاکید کرد: شرکت کلیه حقوق و دستمزد معوقه این کارگران که از گذشته بر جا مانده را پرداخت نماید.

ابراهیمی تودرواری در ادامه متذکر شد:کارگران باید در چارچوب قانون و سازوکار تعیین شده عمل نمایند و در صورت عدم توجه به مقررات و کم کاری ؛ اخطار به کمیته انضباطی اداره کار ارسال شود تا در خصوص ادامه کار آنان تصمیم گیری نمایند.

پیمانکار شهرداری کلاله: هیچ کارگری را اخراج نکردم

اسفندیار پودینه، پیمانکار شهرداری کلاله در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: هیچ کارگری از سوی شرکت اخراج نشده است و خود کارگران از آمدن به کار امتناع کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در قسمت خدمات شهری مشکلات عدیده ای داشتیم و تعداد نیروهای این حوزه نیز اندک بود؛ برابر اختیارات خود از تعدادی از نیروهای فضای سبز خواسته شد تا در حوزه خدماتی به کار خود ادامه دهند که هر یک به دلایلی به خواسته ما توجه نکرده و به مدت یکماه از کار کردن امتناع کردند.

پودینه افزود: برای جبران جای خالی نیروهای یاد شده، از کارگران روزمزد استفاده کردیم و دستمزد این کارگران نیز پرداخت شد.

وی یادآور شد: به علت کم کاری نیروها در حوزه های فضای سبز و خدماتی، شهرداری شرکت را ۵ درصد جریمه کرد که این مبلغ از  حقوق تمام کارگران کسر شد؛ اما بنا به تصمیم گرفته شده در جلسه مشترک با فرماندار کلاله، رئیس اداره کار، اعضای شورای شهر و شهردار، قرار شد مبلغ به حساب نیروها واریز و جریمه تنها از حقوق نیروهای مربوطه کسر شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.