1399-07-26 20:35
720
0
71063
حجت الاسلام فندرسکی در گفتگو با گلستان ما،

طلاب و روحانیون گلستانی بصورت ماهانه خون اهدا می کنند/اهدای خون یک امر واجب و نوع دوستی به هم نوع خود است

حجت الاسلام فندرسکی گفت: ان شاءالله به لطف خدا این برنامه را بصورت ماهانه برای گروههای جدید و به صورت فصلی برای افرادی که برای مراحل دوم و سوم اقدام می کنند به حول و قوه خداوند متعال انجام خواهیم داد تا بتوانیم کمی از مشکلات خون نیازمندان استان را برطرف کنیم.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین مهدی فندرسکی معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه استان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن عرض تسلیت بمناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام، هدف از حضور طلاب و روحانیون گلستانی در مرکز انتقال خون را یک امر واجب و نوع دوستی کمک به هم نوع خود دانست و اظهار کرد: باتوجه به اینکه افرادی درسطح جامعه دچار بیماری هایی هستند که به صورت روزانه، هفتگی یا برخی متاسفانه براثر سانحه تصادفات و غیره نیاز به خون دارند؛ وظیفه همگانی ماست که با اهدا خون به کمک هم نوعان خود بشتابیم و فرد اهدا کننده به سلامت خویش هم کمک می‌کند.

وی افزود: الحمدلله طلاب و روحانیون ما در تمامی فعالیت های اجتماعی، فرهنگی مثل دیگر افراد جامعه حضور فعال دارند. سال گذشته در سیل آق قلا و همچنین در زمان شیوع بیماری کرونا طلاب و روحانیون گلستانی پا به پای فعالان اجتماعی در کنار مردم بودند و تا آخرین لحظه هم خواهند ماند.

فندرسکی با بیان اینکه طبق اعلام سازمان مرکز انتقال خون ما برای اهدای خون اعلام آمادگی کردیم و اذعان کرد: خوشبختاته توفیق حاصل شد تا در این عرصه هم ورود کنیم و طبق برنامه ریزی که با واحد فرهنگی سازمان انتقال خون انجام دادیم برای این مرحله یک گروه از طلاب و روحانیون برای روز پنجشنبه داوطلب شدند و نیز در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه استان با اشاره به اینکه قرار است این برنامه به صورت ماهانه توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان گلستان انجام شود، اظهار داشت: ان شاءالله به لطف خدا این برنامه را بصورت ماهانه برای گروههای جدید و به صورت فصلی برای افرادی که برای مراحل دوم و سوم اقدام می کنند به حول و قوه خداوند متعال انجام خواهیم داد تا بتوانیم کمی از مشکلات خون نیازمندان استان را برطرف کنیم. 

در پایان این مقام مسئول حوزه علمیه از برنامه های دیگر مرکز مدیریت حوزه های علمیه با همکاری مرکز انتقال خون استان خبر داد و گفت: قرار هست حوزه علمیه در کنار سازمان انتقال خون باشد و نیز استفاده از مبلغین طرح هجرت و مستقر و مدارس امین هست که إن شاالله در مناطق تبلیغی که حضور دارند نسبت به ترغیب و تشویق عموم افراد جامعه نسبت به این امر خداپسند و مهم اقدام کنند و همچنین در پایان از برادر عزیزم حجت الاسلام نکاحی مسئول فرهنگی سازمان انتقال خون که دراجرای این برنامه تلاش فراوانی داشتند تشکر می کنم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.