1399-07-23 10:31
809
1
70988

دعوت به جلسه با چاشنی خشونت کلامی / توهین به جانبازان در شرکت مخابرات ایران !

ما بعنوان نماینده جمعی از ایثارگران کشور ضمن محکوم نمودن چنین برخوردی از مسئولین شرکت تقاضا دارم ضمن برخورد جدی با مسببین این عمل زشت وناپسند از این برادر ارزشی دلجویی نمایند.

به گزارش گلستان ما ؛ گفته می شود یکی از مسئولان مخابرات ایران در تماس با مسئولان امور ایثارگران مخابرات در استانها از ایشان برای شرکت در یک جلسه با مدیرعامل مخابرات ایران دعوت می کند که با پاسخ منفی به این دعوت مواجه می شود و دلیل آن نفع نداشتن چنین جلسه ای برای همکاران ذکر می شود   اما در یکی از گفتگو ها مسئول مربوط با  عنوان این که "غلط می کنید شرکت نمی کنید" نقل به مضمون  با مسئول استانی مربوطه برخورد می کند .

در این باره حسن زنگی یکی از ایثارگران شاخص و باسابقه مخابرات ایران ضمن محکوم کردن هتک حرمت و توهین انجام گرفته خواستار برخورد با خاطی و دلجویی از همکار ایثارگر مذکور شده است .

گفتنی است تعدادی از ایثارگران مخابرات ایران تصمیم گرفته اند  در اعتراض به سوء مدیریت در شرکت مخابرات ، عدم اجرای قوانین و مقررات مرتبط با ایثارگران ، قرار داد بیت استریم با شرکت شاتل و ... در تاریخ های ۲۷ تا ۳۰ مهرماه در مقابل ستاد اجرایی، مجلس و قوه قضائیه تجمع آرام صنفی برگزار کنند و دعوت مسئولین هماهنگی امور ایثارگران در مخابرات استانها به جلسه از سوی مدیرعامل مخابرات ایران نیز در این راستا قابل ارزیابی است .

ایثارگران مخابرات استان گلستان نیز در ابن باره نوشتند :

متاسفانه در روزهای اخیر شاهد هتک حرمت وتوهین به یکی از مسئولین ایثارگران کشور ( برادر ارزشی وانقلابی محمدمحمد خانی) بودیم او کسی است که تمامی زندگی خود را وقف ارزش های دینی واسلامی این نظام کرده است.

 او همیشه پیشتاز خدمت به ایثارگران و مردم محروم بود است در زمان جنگ تحمیلی پیشتاز نیروهای بسیجی استان خود بود وامروز بعنوان سرباز مدافع حرم و در قالب گروهای کمک به مردم محروم سیل زده استان خود پیشتاز است.

 چگونه فردی یا افرادی به خود اجازه  می دهندکه به ایشان که یک فرد شاخص این نظام است توهین نمایند مگر در مملکت قانون نیست که هرکسی هر طور بخواهد به ایثارگران توهین می کند و کسی هم با ایشان برخورد نمی کند .

ما بعنوان نماینده جمعی از ایثارگران کشور ضمن محکوم نمودن چنین  برخوردی با یک برادر ایثارگر از مسئولین شرکت تقاضا دارم ضمن برخورد جدی با مسببین این عمل زشت وناپسند از این برادر ارزشی دلجویی نموده تا شاید درس عبرتی برای دیگران شده که دیگر هوس توهین و بی احترامی به ایثارگران را از ذهن خود دور نمایند.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.