1399-07-23 06:30
301
0
70979
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از رشد ۲۴۱ درصدی هتک حیثیت و جرائم علیه افراد در فضای مجازی تاکمبود 3 گروه خونی در گلستان

از رشد ۲۴۱ درصدی هتک حیثیت و جرائم علیه افراد در فضای مجازی تاکمبود 3 گروه خونی در گلستان از مهمترین اخبار سه‌شنبه بیست و دوم مهرماه در گلستان بود.

به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

***معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: برای رفع مشکلات اولیه حوزه درمان و بهداشت شهرستان گنبدکاووس نیاز به 10 میلیارد تومان است.

*** فرمانده مرزبانی گلستان با بیان این که پایش تصویری مرزها در دست اقدام است، گفت: مشکلی در مرزها وجود ندارد.وی از کمین ۱۰ شبانه‌روزی پلیس گلستان برای انهدام شبکه سرقت خودرو خبر داد.مروتی گفت: میزان قتل در استان گلستان با کاهش ۱۶ درصدی همراه بوده است.

*** رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان این که سد معبر واقعیت جامعه است، گفت: تا سال آینده حتما یک بازارچه محلی در گرگان راه اندازی خواهد شد.

*** رئیس اداره تایید صلاحیت و سیستم‌های مدیریت کیفیت در اداره استاندارد گلستان گفت: سازمان ملی استاندارد در سال گذشته پیشنهاد سازماندهی و گواهی ارزیابی انطباق را برای مشاغل خانگی صادر کرد.

*** پرسا گفت: هتک حیثیت و جرائم علیه افراد در فضای مجازی در ۶ ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴۱ درصد رشد داشت.

***مدیرکل انتقال خون استان گلستان از کمبود سه گروه خونی در استان خبر داد و گفت: متاسفانه در سازمان انتقال خون استان گلستان با کمبود سه گروه خونی«A»،«B» و «AB» مواجه هستیم که از مردم شریف گلستان انتظار داریم ما را در زمینه اهدای خون یاری کنند.

*** رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: با پیگیری‌های دادستان گالیکش، فیلترهای مورد نیاز برای کارخانه سیمان این شهرستان از گمرک ترخیص و به مقصد گالیکش بارگیری شد.

*** مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از پیشرفت ۸۰ درصدی سد نرماب خبرداد و بر تسریع در حل موانع آبگیری سد نرماب و سرعت بیشتر پروژه تاکید کرد.

*** رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان با بیان اینکه امسال کاشت ۹۰ هزار هکتار کلزا را در برنامه داریم، گفت: همچنین تاکنون قرارداد کشت چهار هزار و ۳۰۰ هکتار چغندر بسته شده است.

*** معاون فنی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی گلستان معتقد است امسال با وجود ممنوعیت صادرات قارچ ترافل، رغبت برای برداشت این قارچ از جنگل و آسیب به طبیعت کم نشده و این قارچ از مبادی غیررسمی از کشور خارج می‌شود.

*** فرمانده مرزبانی استان گلستان گفت: در مرز استان گلستان قاچاق سازمان‌یافته و گسترده به کشور ترکمنستان نداریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.