1399-07-22 06:35
422
0
70954
امام جمعه اهل سنت آق قلا:

سیل گلستان تجسم وحدت عینی شیعه و سنی بود

آخوند میرزاعلی گفت: حادثه سیل سال ۹۸ گلستان تجسم وحدت عینی بین شیعه و سنی بود.

به گزارش گلستان ما، آخوند عبدالحی میرزاعلی در حاشیه جشن پایان بازسازی مناطق مسکونی خسارت دیده از سیل گلستان گفت: جا دارد از مقام معظم رهبری که برای مردم اهل سنت سنگ تمام گذاشتند تقدیر و قدردانی کنم، با وقوع سیل تمامی مسئولان اعم از رئیس جمهور، سپاه، بسیج، ارتش و غیره برای کمک رسانی به مردم سیل زده از هیچ کمکی دریغ نکردند.

امام جمعه اهل سنت آق قلا ادامه داد: حادثه سیل گلستان تجسم وحدت عینی بین شیعه و سنی بود و در این حادثه شیعه یا سنی بودن ملاک نبود بلکه ملاک انسانیت، مؤمن بودن و تقوا بود لذا از نقاط مختلف ایران برای کمک به سیل زدگان پای کار آمدند.

وی تصریح کرد: در حادثه سیل گلستان سرهنگ هایی را دیدم که برای کمک به مردم سیل زده گلستان به ویژه مردم خسارت دیده آق قلا کمک کردند و در ادامه نیز برای بازسازی و تعمیر واحدهای خسارت دیده بنیاد مسکن و دیگر دستگاه های اجرایی پای کار آمدند.

آخوند میرزاعلی یادآور شد: خوشبختانه امروز با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور واحدهای مسکونی احداثی و تعمیری مناطق سیل زده کشور از جمله گلستان به بهره برداری رسید.

امام جمعه اهل سنت آق قلا تصریح کرد: از مسئولان ذی ربط عاجزانه درخواست می کنم عملیات اجرایی لایروبی رودخانه گرگانرود و کانال های انحرافی آن را به سرانجام برسانند.

وی متذکر شد: امیدوارم با مدیریت بیشتر مسئولان و مشورت از ساکنان این مناطق در حوادث طبیعی دیگر، شاهد چنین خسارت گسترده ای نباشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.