1399-06-25 13:34
924
0
70374
از ابتدای سیل ۹۸ تا پایان شهریور امسال؛

۵۰۰ کیلومتر از رودخانه های گلستان لایروبی شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان از لایروبی ۵۰۰ کیلومتر از رودخانه های گلستان از ابتدای سیل ۹۸ تا پایان شهریور ۹۹ خبر داد.

به گزارش  گلستان ما؛ سیدمحسن حسینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: لایروبی یکی از 8 عملیات مهندسی رودخانه است که شرکت آب منطقه ای گلستان در راستای حفظ و حراست از رودخانه های استان مجاز به انجام است و عملیات لایروبی بیشتر برای سیل های با دوره بازگشت کوتاه موثر است.

وی افزود: قبل از سیل سالانه حدود 200 کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی می شد که در حین 2 ماه سیل حدود 100 کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی شد. از ابتدای خرداد 98 تا انتهای آذر 98 نیز با استفاده از سایر موافقت نامه ها، پیمانکاران خیر و  مشارکت همدلانه سپاه و ارتش 200 کیلومتر عملیات لایروبی در استان صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان تصریح کرد: از اواخر پاییز 98 با تخصیص اعتبارات مرتبط با سیل، 40 میلیارد تومان به ساماندهی رودخانه ها اختصاص داده شد که با توجه به اینکه این اعتبارات در قالب اسناد و اوراق بود و شامل تنزیل می گردید، برنامه ریزی حدود 200 کیلومتر از رودخانه ها با این اعتبارات انجام شدکه تاکنون بیش از 180 کیلومتر لایروبی انجام شده است و باقی مانده تا پایان شهریور به پایان می رسد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.