1399-06-25 07:37
685
0
70365
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از خانه دار شدن خانوارهای دارای ۲معلول تا شرایط مردم رامیان یک هفته پس از زلزله

از خانه دار شدن خانوارهای دارای ۲ عضو معلول،کشف ۱۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان، تا شرایط مردم رامیان یک هفته پس از زلزله از مهمترین اخبار دوشنبه بیست و چهارم شهریور در گلستان بود.

 

به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

***مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: سهمیه ۲ معلول روستایی گلستان ۱۹۶ واحد بوده است که تاکنون ۲۵۶ خانوار به بانک معرفی شده و از این تعداد ۱۵۴ واحد مسکونی تکمیل و واگذار شده است.

***با وجود اینکه ۵۴۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به استان ابلاغ شده تاکنون ۵۴ میلیارد تومان آن پرداخت شده و ۵ هزار و ۷۰۰ نفر نیز در نوبت دریافت این تسهیلات قرار دارند.

***مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گلستان از ثبت ۵ اثر استان در فهرست آثار میراث ناملموس کشور خبر داد.

***مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از کمک ۳۵ میلیارد تومانی خیران گلستانی برای مدرسه‌سازی در استان خبر داد.

***زلزله زدگان رامیان درحالی زیر سقف آسمان روزگار سپری می‌کنند که امیدوارند وعده‌های معیشتی، بازسازی و نوسازی مسئولان در این منطقه قبل از آغاز فصل سرما محقق شود.

*** حسینی گفت: با توجه به غیرمقاوم بودن ۵۶ درصد از واحدهای مسکونی روستایی در گلستان، امسال ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافت.

***چوبداری گفت: از ابتدای مهرماه چادرهای دانش آموزی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی در روستای زلزله زده «قورچای» رامیان برپا می شود‌.

*** طرح نشانه‌‎گذاری درختان خشک و ریشه‌کن‌شده دست کاشت سوزنی برگ گلستان برای قطع و بهره‌برداری با دریافت مجوز سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور آغاز شد.

***گلستان ۲۵۰ هکتار گلخانه درحال ساخت و بهره‌برداری دارد

*** طرح نشانه‌‎گذاری درختان خشک و ریشه‌کن‌شده دست کاشت سوزنی برگ گلستان برای قطع و بهره‌برداری با دریافت مجوز سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور آغاز شد.

*** دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان گفت که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۶۰ درصد بیشتر شد.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.