1399-06-22 10:44
1309
0
70320
حاشیه های دیروز انتخابات غرب گلستان ؛

متخلفان انتخاباتی در گمیشان و بندر ترکمن دستگیر شدند / خرید و فروش رای تایید نشد

دادستان مرکز استان از دستگیری تعدادی از متخلفان انتخاباتی در دو شهرستان گمیشان و بندر ترکمن خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام سید رضا سید حسینی  دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت : تعدادی از متخلفان انتخاباتی در ۲ شهرستان غربی استان گلستان بازداشت شدند.

وی در ادامه به تشریح این رویداد پرداخت و گفت : افراد بازداشت شده در گمیشان و بندرترکمن با دستور دادستان‌ این شهرستانها دستگیر شدند.

حجت الاسلام سید حسینی در خصوص جزییات تخلف و تعداد دستگیر شدگان گفت: منتظر اعلام نظر و ارجاع پرونده به کمیته تخلفات ستاد انتخابات گلستان هستیم تا پس از آن بتوان مسائل و تخلفات را بطور شفاف بازگو کرد.

پیش از این برخی منابع غیررسمی به خرید و فروش رای در شهرستانهای غرب گلستان حتی از طریق اهالی شرق مازندران اشاره کرده بودند هرچند رییس ستاد انتخابات گلستان صحت آن را تایید نکرد.

همچنین طی چند روز گذشته برخی طرفداران نامزدهای غرب گلستان بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی اقدام به برگزاری تجمع کرده بودند که متصدیان امور به آنها هشدار داده بودند مراقب سلامت مردم و شیوع کرونا باشند.

مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه همزمان با حوزه انتخابیه غرب گلستان شامل شهرستانهای بندرگز، ترکمن، گمیشان و کردکوی در هشت استان دیگر ایران برگزار شد.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.