1399-06-21 06:59
1112
0
70300
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از واکنش ها به نشریه هتاک فرانسوی تا آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات

از واکنش ها به نشریه هتاک فرانسوی،ثبت ۸ پرونده فساد اقتصادی در دادسرای مرکز گلستان تا آمادگی کامل برای انتخابات ازمهمترین اخبار پنجشنبه بیستم شهریور در گلستان بود.

به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

***تجمع اعتراضی طلاب، دانشجویان انقلابی و اقشار مختلف دارالمومنین گرگان در محکومیت توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر مکرم اسلام (ص) برگزار شد.همچنین نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از علما شیعه و سنی، سپاه نینوا گلستان در محکومیت نشریه هتاک فرانسوی بیانیه های جداگانه  صادر کردند.

*** دبیر ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه همه چیز برای برگزاری انتخابات غرب استان آماده است، گفت: سه هزار و ۶۶۰ نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات گلستان مشارکت خواهند داشت.

*** رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دست کم ۸ پرونده مربوط به مفاسد اقتصادی به تازگی در دادسرای مرکز استان ثبت شده که چون در مرحله تحقیقات است و فعلا امکان اطلاع رسانی نیست اما پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست رسانه ای خواهیم کرد.

*** برداشت ذرت علوفه‌ای از سطح چهار هزار هکتار مزارع این محصول در گنبدکاووس با پیش‌بینی تولید ۱۱۰ هزار تن و برداشت زیتون از ۴۱۲ هکتار باغ با پیش‌بینی تولید هزار و ۵۲۵ تن در مینودشت آغاز شد.

***رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با انتقاد از برگزاری تجمع‌های طرفداران کاندیداهای مجلس یازدهم در حوزه غرب استان گفت: این برنامه‌ها سبب شد وضعیت کرونا در این مناطق قرمز شود.

*** سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان گفت: پس از اسکان و تغذیه اضطراری حادثه دیدگان زلزله رامیان، تیم های بهداشت و درمان اضطراری و تیم حمایت روانی در محل مستقر شدند.

*** فیلم بلند «در میان تپه ها» ساخته محمدرضا کیوان فر هنرمند گرگانی در هشتمین حضور بین المللی خود در جشنواره پاوراسکرین لندن ۲۰۲۰ به نمایش در خواهد آمد.

***فصل جدید کورس اسبدوانی پاییزه کشور جمعه در آق قلا آغاز می‌شود.

*** مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: در شهریور و مهر نسبت به میانگین بلندمدت در گلستان کاهش بارندگی را شاهد هستیم یعنی بارندگی از میانگین متوسط بلندمدت کمتر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.