1399-05-19 12:31
802
0
69802

نماینده مجلس حامی طرح اکرام ایتام کمیته امداد استان گلستان شد

غلامعلی کوهساری، نماینده مجلس شورای اسلامی استان گلستان حامی ۱۲ فرزند طرح اکرام ایتام کمیته امداد استان شد.

به گزارش گلستان ما، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: غلامعلی کوهساری، نماینده مردم حوزه انتخابیه آزادشهر، رامیان و فندرسک در مجلس شورای اسلامی با توجه به فرارسیدن عید سعید غدیرخم، با تاسی از امیر مومنانحضرت علی(ع)،حامی مادی و معنوی ۱۲ فرزند یتیم تحت حمایت این نهاد شد.

وی با قدردانی از تعامل و همراهی بسیار خوب نمایندگان مجلس با کمیته امداد افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت مبالغی به صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم و فرزند خانواده‌های محسنین تحت حمایت را عهده‌دار شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت:در حال حاضر ۴۵۰۰ کودک یتیم و ۴۹۰۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان از حمایت مادی و معنوی بیش از ۲۰ هزار حامی در قالب طرح اکرام ایتام برخوردار هستند.

بابایی ، حامی بودن ایتام و نیازمندان را یک موهبت الهی دانست و تصریح کرد: یتیم و یتیم نوازی یکی از مسائلی است که در دین مبین اسلام به آن تاکید بسیار شده و امیرمومنان علی(ع) با ایتام به مهربانی برخورد کرده وخود را مقید به تامین نیازهای آنان می دانست ، از این رو ما نیز می توانیم با تأسی از سیره ی آن بزرگان به ایتام نیازمند خدمت رسانی کنیم.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار مشارکت مردمی در کمیته امداد برای رسیدگی بیشتر به محرومان تاکید کرده و اذعان داشت: افراد متمکن و توانمند باید به تاسی از سیره ائمه هدی(ع) به یار‌ی محرومان، ایتام و کسانی که دچار مشکلات مالی شده‌اند بشتابند و باتوجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه، نهادهای خدمتگذار به افراد محروم و بی بضاعت را یاری کنند.

بابایی با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، روش های غیرحضوری و مبتنی بر شیوه های نوین ارتباطی را بهترین گزینه برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین عنوان کرد و گفت: هم استانی های خیر و نیکوکار می توانند با ارسال پیامک عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir و انتخاب استان گلستان ،با پرداخت مبالغ ماهیانه دلخواه در این امر خیرخواهانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.