1399-05-17 08:28
673
0
69775
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از آبگیری سد نرماب از اواخر امسال تا خبرحضور تیم‌های بسکتبال مردان و زنان گرگان در لیگ برتر

از از آبگیری سد نرماب از اواخر امسال، حضور تیم‌های بسکتبال مردان و زنان گرگان در لیگ برتر، افزایش ذخیره سازی خون بند ناف تا حضور مدیران در دفتر رسانه ها مهمترین اخبار پنجشنبه شانزدهم مرداد در گلستان بود.

به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

*** رئیس شورای هیئات مذهبی استان گلستان گفت: برای روز عید سعید غدیر بیش از ۳۰ هزار وعده غذای گرم بین مردم با اولویت نیازمندان توزیع می‌شود.

سرپرست آب منطقه‌ای گلستان با بیان اینکه با تلاش پیمانکار و پیگیری مسئولان قرار است آبگیری سد نرماب از اواخر امسال آغاز شود، گفت: برای تملک اراضی سد به ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

*** فرماندار گرگان با اشاره به ضرورت شتاب‌بخشی در ایجاد زیرساخت‌های پارک روستایی جنگلی قُرُق این شهر گفت که برای تکمیل این پروژه گردشگری، ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

***نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: امروز جنگ اراده‌ها و روایت‌هاست و خبرنگاران وظیفه دارند جلوی تحریف حقایق را بگیرند.

***سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان از افزایش ذخیره سازی خون بند ناف در استان خبرداد.

***مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: ۷۳ میلیارد تومان برای بازسازی خسارت سیل پارسال به تأسیسات روبنایی در روستاهای استان اختصاص یافته که این پروژه‌ها تا پایان شهریورماه امسال به اتمام می‌رسد.

*** مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت که حضور تیم‌های بسکتبال مردان و زنان گرگان در فصل آینده لیگ برتر کشور قطعی است و این تیم‌ها برای رسیدن به رده‌های بالای جدول و کسب افتخار در این مسابقات آماده می‌شوند.

*** استاندار گلستان گفت: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان، مراسم روز خبرنگار امسال به صورت غیرحضوری و ویدئو کنفرانسی برگزار خواهد شد.

*** مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: احیای ۴ رشته بومی صنایع‌دستی استان طی سال جاری در دستور کار معاونت صنایع‌دستی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.