1399-05-14 07:48
656
0
69722
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس تاتردید خانواده‌ها برای ثبت‌نام سال تحصیلی جدید

از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس تاتردید خانواده‌ها برای ثبت‌نام سال تحصیلی جدید از جمله اخبار دوشنبه سیزدهم مرداد در گلستان بود.

به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

***رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان گلستان از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس با ۵ مجروح در محورهای مواصلاتی شهرستان رامیان خبرداد.

***معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت گلستان در خصوص انتقادات دوستدران محیط زیست مبنی بر وجود تشعشعات رادیواکتیو در پساب کارخانجات ید استان گلستان، گفت: در گزارش مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور، وجود تشعشعات رادیواکتیو در پساب ید گلستان تأیید نشد.

***رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: اخیرا برخی افراد با پوشش ماسک، بدون اینکه شناسایی شوند اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کنند.

***بهجت تربتی نژاد یکی از نگرانی‌ها برای سال تحصیلی جدید را عدم ثبت نام برخی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس عنوان کرد و افزود: در پایه اول تعداد حدود 70 درصد دانش‌آموزان ثبت نام کردند اما در سایر پایه‌ها تا پایه ششم میانگین 97 تا 99 درصد ثبت نام‌ها انجام شده است.

***فعال شدن سامانه ناپایدار در گلستان وقوع رگبارهای نقطه‌ای و احتمال وقوع سیلاب‌های ناگهانی در استان از دوشنبه سیزدهم تا چهارشنبه پانزدهم مرداد وجود دارد.

***مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان گفت: همزمان با مرحله دوم اجرای رزمایش همدلی و احسان، کمک‌های مومنانه این ستاد بین ۳۲ هزار خانواده نیازمند گلستانی توزیع شد.

***رئیس کل دادگستری گلستان از قضات خواست درخواست‌های اعسار را بپذیرند و با استفاده از سازوکارهای قانونی اجازه ندهند افراد برای مهریه راهی زندان شوند.

*** فرمانده انتظامی بندرترکمن از دستگیری عامل قدرت نمایی فضای مجازی در این شهرستان خبرداد.

***

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.