1399-05-10 07:56
681
0
69668
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از برگزاری دعای عرفه در سایه کرونا تا کاهش جمعیت زندان ها

از برگزاری دعای عرفه در سایه کرونا، حل شدن مشکل مالکیت ۴۰ ساله اهالی ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر تا کاهش جمعیت زندان ها از جمله اخبار پنج شنبه نهم مرداد در گلستان بود.

به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

***  مراسم متمرکز دعای عرفه در شهرستان گرگان روز پنج‌شنبه ساعت ۱۷ در آستان مقدس امامزاده عبدالله با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌‌های بهداشتی برگزار شد.

***مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر واگذاری املاک بنیاد علوی به مردم گفت: با آغاز نقشه‌برداری و صدور سند، مشکل مالیکت ۴۰ ساله اهالی ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر استان برطرف می‌شود.

*** استاندار گلستان با اشاره به استمرار پسروی آب خلیج گرگان و ضرورت شتاب‌بخشی به عملیات اجرایی احیای این پهنه آبی شرق دریای خزر گفت: بر اساس طرح مطالعات اقیانوس‌شناسی ایران، مهمترین راهکار نجات خلیج گرگان لایروبی کانال‌های خوزینی و چپاقلی است.

*** معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان از پیش‌بینی مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تملک اراضی حاشیه جاده خوش ییلاق برای تعریض این محور بین‌المللی در حوزه راه‌های ارتباطی آزادشهر خبر داد و گفت: با این مبلغ ۱۰ کیلومتر از این جاده پرتردد بازگشایی می‌شود.

***رئیس کل دادگستری استان گلستان از تلاش برای استفاده بیشتر از ظرفیت‌های قانون برای کاهش مجازات حبس خبر داد و گفت: جمعیت کیفری زندان‌های استان گلستان کاهش یافت.

*** دادستان عمومی و انقلاب بندرگز در غرب گلستان از پلمب یک انبار لوازم خانگی در این شهرستان به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال خبر داد و گفت: از این انبار ۱۹۶ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق کشف شد.

*** مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی شهرداری گنبدکاووس گفت: این باشگاه برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر والیبال علاوه بر کادر فنی ، با ۱۸ بازیکن قرارداد بسته که ۱۷ نفر آنان بومی هستند

*** مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گلستان از آزادی چهار زندانی توسط خیران به مناسبت عید قربان خبر داد و گفت: این افراد خیر هزینه و نذر قربانی خود را برای آزادی زندانیان هزینه کردند.

*** سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: بیش از ۸۱۷ هزار تن گندم در قالب خرید تضمینی براساس دستورالعمل‌های ابلاغی از کشاورزان زحمتکش گلستانی تاکنون خریداری شده است.

***

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.