1399-04-19 12:41
917
0
69333
معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

مطالبات و معوقات پرستاران پرداخت می شود/ گنبد نیازمند بیمارستان 500 تختخوابی است

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قدردانی از دست‌اندرکاران نظام سلامت و درمان کشور به‌ویژه پرستاران به واسطه تلاش چند ماهه برای کمک به درمان مبتلایان به کرونا گفت: دولت برای قدردانی از این تلاش‌ها، مصمم به پرداخت تمام مطالبات معوق این قشر است.

به گزارش گلستان ما، سیدکامل تقوی نژاد عصر چهارشنبه هنگام بازدید از بیمارستان گنبدکاووس اظهار داشت: خوشبختانه پس از حمایت مقام معظم رهبری از تلاش مسوولان مقابله با کرونا و پشتیبانی دولت، نیروهای مسلح و سایر نیروهایی که در امر مقابله با این بیماری انجام می‌دهند، اجماع خوبی در سطح ملی برای کمک رسانی و مبارزه جدی با بیماری کرونا و کنترل آن انجام شد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید درحد توان کمک‌های مالی خوبی برای درمان مبتلایان کرونا و صدور مجوزهای لازم برای جذب نیروهای متخصص و نیروی انسانی مورد نیاز مراکز درمانی انجام داد که امیدواریم این اقدامات با مشارکت و همراهی مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی منجر به کنترل و ریشه کنی کرونا در کشور شود.

دکتر تقوی نژاد همچنین بااشاره به مشکلات زیرساختی گنبدکاووس درحوزه درمان اضافه کرد: وجود سه بیمارستان دولتی قدیمی و فرسوده در این شهرستان که به مردم شرق گلستان نیز خدمات می‌دهد؛ ضرورت بازسازی و تجهیز مراکز درمانی آن را دو چندان کرده است.

وی مهمترین اقدام ضروری حوزه درمان گنبدکاووس را ساخت یک بیمارستان با ظرفیت ۴۰۰ یا ۵۰۰ تخت‌خوابی دانست و گفت: امیدواریم در جلسه با استاندار گلستان و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، ساخت این بیمارستان تصویب شود تا نسبت متعادلی بین جمعیت و تعداد تخت بیمارستانی این شهرستان ایجاد گردد.

در این بازدید که رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و معاون استاندار و فرماندار ویژه به همراه روسای مراکز بیمارستانی گنبدکاووس حضور داشتند، معاون وزیر بهداشت از بیمارستان های شهدای ۱۲ دی، طالقانی، شهید مطهری و پیامبر اعظم (ص) این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/


 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.