1399-04-11 12:26
694
0
69227
منتظری:

شکل گیری دولت انقلابی و جوان از ماموریت‌های مجلس یازدهم/دانش آموزان مطالبه گر باشند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ماموریتهای مجلس یازدهم شکل گیری دولت انقلابی و جوان و کارآمد است، جوان‌هایی که بتوانند در مسئولیت‌های مختلف نقش آفرینی کنند .

به گزارش گلستان ما؛ نشست صمیمی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گلستان  امروزبا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گرگان و آق قلا برگزارشد.

غلامرضا منتظری  اظهار کرد: یکی از ماموریتهای مجلس یازدهم شکل گیری دولت انقلابی و جوان و کارآمد است، جوانهایی که بتوانند در مسئولیتهای مختلف نقش آفرینی کنند .

وی افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی در مسیر زندگی در دوره نوجوانی و جوانی و تحول آینده گام بر می دارد و  توجه به کاردوسازی در اتحادیه برای آینده  است که بسیار مهم و قابل ستایش است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای رشد انجمن اسلامی باید مطالبه گر باشید، تصریح کرد: یکی از انتظاراتی که حضرت آقا از جوانان دارند مطالبه گری است. برای حل مسئله و دغدغه ای متولیان امر باید حضور داشته و پاسخگو باشند، این امر یکی از مصادیق مطالبه گری شما محسوب می شود.

منتظری بیان کرد: شهید باهنر می فرماید : تعلیم و تربیت را از جایی آغاز کنید که متربی می پسندد، بجایی ختم کنید که مکتب می خواهد .

وی ادامه داد: اصل «کشش و کوشش» درتعلیم و تربیت وجود دارد که اگر در دستور کار هر سازمان آموزشی و پرورشی قرار بگیرد موفق خواهد شد.

علی نقی حسینی ایزدی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گلستان هم به معرفی شرح فعالیتها و ظرفیت‌های موجود در انجمن اسلامی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اشاره کرد و دانش آموزان گزارش مختصری از روند اقدامات و فعالیتهای خود ارائه دادند و به بیان دغدغه‌ها، نظرات، مشکلات و موانع موجود در مدارس پرداختند .

اننتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.