1399-03-18 15:13
1061
0
68914
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد؛

کشف 75 كيلو ترياک در آزادشهر

زائري گفت: در بازرسی از خودروهای توقیفی در آزادشهر مقدار 75 كيلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و 3 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ "مجيد زائري" رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پي اخبار واصله مبني بر جابجايي مقداري مواد مخدر توسط يک دستگاه خودرو پژو 405 در آزادشهر، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان آزادشهر قرار گرفت.

وي ادامه داد: پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد متهمان قصد دارند مواد افیونی را از یکی از استان های جنوبی وارد استان گلستان کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با حضور در شهرستان آزادشهر و با همکاری ماموران انتظامی این شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی کنترل محورهای مواصلاتی به شهرستان را در دستور کار اطلاعاتی خود قرار دادند.

 

سرهنگ زائري افزود: ماموران پس از 10 ساعت کنترل محور سرانجام موفق شدند خودرو مورد نظر را شناسایی کنند. 

وی گفت: این باند حرفه ای با دو دستگاه خودرو قصد وارد کردن مواد افیونی به داخل استان را داشتند و به دستور ایست پلیس توجه ای نکرده و قصد متواری شدن را داشتند که در یک تعقیب و گریز پلیسی هر دو خودرو متوقف و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ زائري همچنین تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار 75 كيلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و 3 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به توقيف 2 دستگاه خودرو در اين زمينه، خاطر نشان كرد: متهمان با تشكيل پرونده به مراجع قضائی معرفي شدند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.