1399-03-09 11:25
1585
0
68807
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در دیدار با اصحاب رسانه؛

رسانه عنصری مهم در تحقق اهداف پلیس است/ دولتمردان از حوزه رسانه حمایت کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان ضمن قدردانی از تلاش رسانه های گروهی استان گلستان در جهت انعکاس اخبار فعالیت پلیس، ترویج و بهبود فرهنگ ترافیک، از رسانه و فعالان این عرصه بعنوان یک عنصر مهم و تاثیرگذار در جهت تحقق اهداف و وظایف پلیس یاد کرد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ عباس مهاجر بسطامی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی به همراه سرهنگ شایان رئیس اداره آموزش و ترافیک راهور گلستان با حضور در مجتمع رسانه ای نغمه استرآباد از نزدیک با دست اندرکاران و خبرنگاران دیدار و گفتگو کرد. 

در این دیدار مدیر مسئول نشریه نغمه استرآباد و سرپرستی روزنامه های جام جم و سایه در استان گلستان ضمن تشکر و قدردانی از حضور سرهنگ بسطامی و همراهان به بیان خلاصه ای از وضعيت فعالیت رسانه ای پرداخته و افزود: رسانه‌های استان در انجام وظایف اجتماعی و رسالت حرفه ای خود از همه ظرفیت و امکانات موجود در حد توان در راستای انعکاس استعداد و پتانسیل های استان بمنظور تلاش در جهت توسعه بهره گرفته و در جریان بحران کرونا نیز سهم بسزایی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه بر عهده داشته است. 

اعظم دستجردی در ادامه ضمن قدردانی از روحیه رسانه ای مجموعه راهور استان با استقبال از ایجاد ارتباط و تعامل با مدیران و مسئولان استانی بر آمادگی خود در راستای تقویت ارتباطات متقابل تاکید کرد. 

سرهنگ بسطامی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان نیز با قدردانی از تلاش رسانه های گروهی استان بخصوص این مجموعه در جهت انعکاس اخبار فعالیت این حوزه، ترویج و بهبود فرهنگ ترافیک، از  رسانه و فعالان این عرصه بعنوان یک عنصر مهم و تاثیرگذار در جهت تحقق اهداف و وظایف پلیس یاد کرد. 

وی در ادامه با اشاره به برخی مسائل و مشکلات فعالان رسانه اظهار کرد: بنظر میرسد اگر دولتمردان متناسب با نقش و جایگاه هر حوزه در راستای توجه و حمایت های لازم به وظایف خود عمل کنند، جامعه رسانه فعال، پویا و منسجم تری خواهیم داشت. 

سرهنگ بسطامی همچنین به نقش موثر رسانه در ارتقاء سطح آگاهی و فرهنگ صحيح ترافیکی جامعه افزود: مردم نیز باید آموخته های خود را رعايت کنند؛ شاهد کاهش چشمگیر تصادفات رانندگی خواهیم بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی اوقات معدود والدینی ناخواسته با در اختیار گذاشتن خودرو قصد دارند فرزندان خود را تشويق کنند که شاهد هستیم جای پیست با خيابان عوض شده و ممکن است هم خود و دیگران را در معرض خطر قرار دهند که بهتر است والدین عزیز به این مهم توجه بیشتری داشته باشند. 

وی در بخش دیگری از سخنانش به هم استانی ها توصیه کرد تا با بروزرسانی اطلاعات مالکیت اتومبیل خود در سامانه بخصوص اعلام شماره تلفن همراه فعال از هرگونه ابلاغ و اعمال جرایم با دریافت پیامک مطلع شوند.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر رتبه دوم گلستان پس از گیلان در تصادفات رانندگی موتور سیکلت از شهروندان استان و راکبان این وسیله نقلیه خواست با استفاده از کلاه ایمنی، خود و سرنشین را از صدمات در حوادث احتمالی مصون نگه دارند.

سرهنگ شایان رئیس اداره آموزش و ترافیک راهور گلستان نیز در این نشست با تاکید بر نقش رسانه در کمک به پلیس در انجام وظایف و خدمت رسانی بهتر از همکاری خبرنگاران این مجموعه در توجه به ارتقاء فرهنگ ترافیکی تقدیر و خواستار استمرار این ارتباط دوسویه شد. 

وی با اشاره به اینکه گلستان رتبه دوم کشور در فوتی تصادفات موتورسیکلت را دارا می باشد؛ اظهار امیدواری کرد با کمک اهالی رسانه و تلاش برای ارتقای فرهنگ ترافیک و ترويج فرهنگ صحيح رانندگی بخصوص استفاده از کلاه ایمنی توسط راکب و سرنشین موتور سیکلت شاهد کاهش آمار فوتی و ارتقاء رتبه گلستان در بهبود وضعیت باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.